E-commerce podnikanie

Kategórie
 
 
 
 
 
E-commerce podnikanie

Ako nestrácať čas na konferenciách? Príďte na CREATIVE summit & EXPO 2019

Hovoríte si, že konferencie sú strata času? Váš čas je predsa drahý. Preto ho nestrácajte na konferenciách plných komerčných prednášok, starých informácií, balastu a prázdnych rečí. Radšej príďte na CREATIVE summit & EXPO 2019! Jeden jediný deň vám postačí na to, aby ste získali nové praktické informácie a nacucali najnovšie trendy z e-commerce, aby ste ich už ďalší týždeň zaviedli do praxe. Prečo prísť? To je jednoduché...

E-commerce podnikanie

Ako bojovať s vrátením tovaru od zákazníkov? Trik je v tom, že sa vzdáte

Zápasíte s vracaním tovaru späť do vášho e-shopu? Vďaka európskej legislatíve majú zákazníci právo vrátiť balík až 14 dní od prevzatia tovaru. Navyše bez udania dôvodu. Hlavu hore! Namiesto toho, aby ste im vracanie tovaru sťažili, skúste im to uľahčiť. Prečo? Aj to sa dozviete v tomto článku. Najskôr si však prejdeme 6 najčastejších dôvodov, prečo ľudia vracajú tovar späť do e-shopu, a tiež ako ich účinne odstrániť.

E-commerce podnikanie

24 fígľov, ako učarovať zákazníkovi už tieto Vianoce

Chcete mať tieto Vianoce výnimočné? Chcete, aby váš e-shop zarobil viac než minulý rok? Začnite u vášho zákazníka. A začnite teraz. Týchto 24 krokov/návrhov/nápadov, volajme ich akokoľvek, vám zaručene pomôže k lepším výsledkom už túto Vianočnú sezónu. Nemusíte na váš biznis aplikovať všetky. Spolu však vytvoria krásny synergický efekt.

E-commerce podnikanie

Spúšťame predaj. Buďte prvý na CREATIVE summite & EXPO 2019

Po úspešnom prvom ročníku CREATIVE summitu 2018 ideme do toho znovu. 5. apríla 2019, x-bionic sphere, Šamorín. Vo väčšom a lepšom. Okrem konferencie vám totižto prinášame aj prvé e-commerce EXPO na Slovensku! To znamená, že sa môžete (ale nemusíte) zúčastniť programu, aby ste získali prehľad o tom, čo vám e-commerce svet ponúka. Vyberte si vstupenku, ktorá vám najviac vyhovuje, na základe nášho návodu.

E-commerce podnikanie

Vy ste nestihli CREATIVE summit 2018? Pozrite si prednášky online

Celý deň sa začína, ako inak, kávičkou. :) Hneď po rýchlej registrácii sa účastníci presúvajú v hoteli Saffron k raňajkám a do hlavnej sály. Tam ich už čaká obrovská LED obrazovka a welcome balíčky, do ktorých darčeky venovali partneri konferencie ako GLS, iDoklad, GoUp, Blue Winston, iSklad a mnohí ďalší. Účastníkov víta Ivan Cingel, zástupca spoločnosti CreativeSites, ktorá je organizátorom a odborným garantom konferencie CREATIVE summit. Svetlá sa stlmia. Reflektory zamieria na stage. Začíname.

E-commerce podnikanie

Vlastný e-shop: Prehryzte sa legislatívou pre internetové obchody

Legislatíva je nočnou morou slovenských podnikateľov. Či chcete alebo nie, na začiatok sa musíte prehrabať zákonmi a nariadeniami, ktoré sa týkajú vášho biznisu. Inak riskujete prinajmenšom pokutu. A kto má pri rozbiehaní e-commerce biznisu peniaze navyše? Pripravili sme pre vás preto zoznam povinnej literatúry. Zároveň vám ukážeme, aké informačné povinnosti musíte spĺňať, kde sa na začiatok potrebujete registrovať a pod.

E-commerce podnikanie

Čo vás čaká v roku 2018? Pripravte sa na CREATIVE summit, ktorý budete chcieť zažiť!

V našom tradičnom novoročnom blogu sa dnes výnimočne nezameriame na to, čo pre vás pripravujeme v novom roku a na čom budeme pracovať. Vývoj nových funkcií, rýchlejší support či prekonávanie zákazníkových očakávaní sú už samozrejmosti. Chceme vám však priniesť niečo úplne extra. Jednou z našich TOP priorít je a bude najväčšia e-commerce konferencia na Slovensku - CREATIVE summit. Viac o podujatí, na ktorom pracujeme už niekoľko mesiacov, sa dozviete od Janky Zajícovej, CEO CreativeSites.

E-commerce podnikanie

Vlastný e-shop: Ako získať peniaze pre svoj e-shop

V poslednom článku sme vám ukázali, koľko vás bude stáť rozbeh e-shopu. V hlave vám takmer okamžite začali víriť otázky typu: Odkiaľ zoženiem peniaze? Našťastie dnes už existuje niekoľko spôsobov, ako získať financie na svoj podnikateľský nápad, ak nemáte dostatočné prostriedky na vlastnom účte. Stále štandardným spôsobom je podnikateľská pôžička z banky. Ale čo ak nechcete žiť v krajine úrokov?

E-commerce podnikanie

Vlastný e-shop: Koľko peňazí potrebujete na rozbeh e-shopu

Už máte nápad pre vaše e-commerce podnikanie? Super, ale to najťažšie je ešte pred vami. Prevádzkovanie e-shopu nie je podnikanie, ktoré sa dá začať s nulou na účte. Peniaze sú základom. Koľko financií na začiatok reálne potrebujete? Čo všetko budú vaše počiatočné náklady? Ako možno získať prostriedky? A na čom môžete ušetriť? To všetko a ešte viac vám prezradíme v tomto článku.

E-commerce podnikanie

Vlastný e-shop: Nápady pre váš e-commerce biznis

Ako založiť vlastný e-shop? Čo všetko na začiatok potrebujete? Pomôžeme vám rozbehnúť váš nový biznis kúsok po kúsku. A čo je ten prvý kúsok? Nápad je základ. Najskôr potrebujete vedieť, čo budete predávať vo vašom e-shope. Ukážeme vám, ako získať nápady a ako si vybrať ten, ktorý má najväčší potenciál. Zistíte, kto je vaša cieľová skupina a čo všetko sa môžete naučiť od konkurencie. Krok za krokom spolu pripravíme váš nový e-shop.

E-commerce podnikanie

Koľko stojí vytvorenie e-shopu?

Aj keď sa táto otázka môže zdať jednoduchá, reálna odpoveď je o dosť zložitejšia. Vytvorenie internetového obchodu nie je štandardný produkt. Je to služba, ktorej cena sa odvíja od množstva faktorov. Tvorba e-shopu či webu závisí od vašich požiadaviek, od náročnosti tvorby dizajnu, implementácie špecifických funkcií a ďalších vecí. Ak rozmýšľate nad e-shopom alebo web stránkou, ideálne je dohodnúť si stretnutie, kde si všetko prejdete a posúdite, či sa vám to za tie peniaze oplatí. Hľadajte najlepší pomer ceny a výkonu. Viete, čo by ste mali od e-commerce systému očakávať?

E-commerce podnikanie

Sledujte svoju konkurenciu online a získajte náskok

Konkurencia vám už dlhšie šliape na vaše virtuálne päty. Premýšľate, ako si vytvoriť náskok? Na začiatok upozorňujeme, aby ste sa vyhli nerozvážnym a hlavne nekalým nápadom. Pokiaľ chcete zvíťaziť, odporúčame na to ísť poctivo. Prečo? Pretože je to efektívnejšie, účinnejšie a hoci to chce viac času, budete mať pokojné svedomie a viditeľné výsledky. Tak čo viac si priať?

E-commerce podnikanie

Ako si nájsť adminov na správu e-shopu

Kedysi ste všetko zvládali sami. Išlo to ako po masle. Vymysleli ste si svoj biznis, nakúpili produkty. Vytvorili sme vám parádny e-shop na mieru. A začali ste sa rozbiehať. Objednávky pribúdali a všetko ste stíhali. Ale potom prišla chvíľa, kedy nastal zlom. Už ani neviete, kam skôr skočiť. Neviete, či radšej dvíhať zvedavé telefonáty alebo vybavovať objednávky. Alebo sa radšej venovať marketingu a novým bannerom na web? A trochu by sa zišlo investovať čas do výberu nových produktov. K nim potom treba nové SEO popisy. Jejda, ale už musíte naozaj skočiť aj na poštu….. Stačilo!

E-commerce podnikanie

24 dní do Vianoc - dosť bolo príprav, ide do tuhého!

Z každého výkladu kričia Vianoce. Už dávno to hlásia aj televízne reklamy. Dokonca vianočné trhy sa v Bratislave začali už dávno. A čo váš internetový obchod? Je pripravený na hlavnú sezónu? Urobíme si revíziu toho, čo by ste už mali mať hotové. Zároveň máme pre vás 4 tipy, čo ešte stihnete urobiť pre to, aby ste maximalizovali predaje svojho e-shopu.

E-commerce podnikanie

Chcete sa stať Shopom Roku 2016?

Aj vy ste vždy túžili po ocenení za svoj e-commerce biznis? Tento rok máte príležitosť. Zapojte sa do súťaže ShopRoku 2016. Od začiatku decembra môžete registrovať svoj internetový obchod do súťaže, ktorú organizuje Heureka. Pripravili sme pre vás krátky článok, aby ste sa dostali do obrazu a zistili, ako vyhrať. :)

E-commerce podnikanie

Nezmeškajte špeciálne novembrové sviatky vašich zákazníkov

Keď sa povie sviatky, napadnú vám Vianoce, Veľká noc a podobne? Tentokrát máme však na mysli nákupné sviatky, ktoré sa nespájajú s voľnom či prázdninami, ale práve s novembrom. Už teraz sa môžete zapojiť do Dňa dopravy zdarma, ktorý sa chystá v polovici mesiaca pre slovenských e-shop zákazníkov. A keďže je november treba si pre zákazníkov pripraviť aj nejaké špeci zľavy na tzv. Black Friday a Cyber Monday. Veľké výpredaje, ktoré prišli z Ameriky, si rýchlo získali povesť aj na Slovensku. Kde nájdete viac info a ako sa zapojiť? 

E-commerce podnikanie

Spokojný zákazník je najlepšia predajná stratégia

Na úvod hádanka: Viete, ktorý zákazník sa vráti nakúpiť znova? Iba ten spokojný. A spokojný je, ak naplníte jeho očakávania. No naozajstný zážitok získa, ak ich prekonáte. Prejdeme si zákazníkovu skúsenosť bod po bode. Pretože nákupom sa nič nekončí. Môžete mať super zvládnuté SEO a vysokú návštevnosť. Môžete mat úžasné UX a relatívne vysoké konverzie. Ale v istom bode sa váš biznis akoby zasekne. Noví návštevníci síce prichádzajú, ale tí, čo už nakúpili sa nevracajú. V čom je háčik?

E-commerce podnikanie

Vedeli ste, že web stránka oslavuje 25.narodeniny?

Poznáte meno Tim Berners-Lee? Viete, že bez tohto človeka by ste dnes nečítali tento text, neotvorili ráno online denník alebo sa neprihlásili do vášho e-shopu? Je to totiž tvorca prvej webovej stránky. Označujú ho aj za otca prvého webového prehliadača WorldWideWeb, protokolu HTTP, a tiež programovacieho jazyka HTML. Chcete vedieť viac o vynáleze, na ktorom fičí aj váš biznis?

E-commerce podnikanie

Ako sa popasovať so sťažnosťami nespokojných zákazníkov

Máte pravdu. V prvom rade im treba predchádzať. Ale sem-tam sa nejaká tá sťažnosť objaví. Vtedy prichádza na rad krízová komunikácia. Spravidla bývajú nespokojní zákazníci tí “najhlučnejší”, a preto vedia narobiť najväčšie škody. Ukážeme vám, ako problémom predchádzať, čo všetko môže spôsobiť nespokojnosť zákazníka, a tiež ako obmedziť nežiadúce následky na minimum.

E-commerce podnikanie

5 dôvodov, prečo bude zákazník dôverovať vášmu e-shopu

Vybudovať si vzťah so zákazníkom nie je jednoduché. Chce to veľa energie a úsilia. Ale jedno je isté - oplatí sa vám to. Jednoduchšie aj lacnejšie je udržať si stáleho než získať nového zákazníka. Okrem toho vás práve vaši verní zákazníci podržia, keď to bude potrebné, napr. v časoch krízy, keď sa zatrasie zem pod vašou online reputáciou. A ako si vybudovať u zákazníkov dôveru? Máme pre vás 5 tipov, ktoré zaručene zaberú.

E-commerce podnikanie

5 tipov, ako potešiť zákazníka na Vianoce

Už ste si vymysleli vianočné ťaháky na zákazníkov? Nie? Ešte stále nie je neskoro. Prieskum agentúry Focus ukázal, že takmer polovica vianočných nákupov sa deje dva týždne pred Vianocami. Ak sú vašou cieľovkou muži alebo mladšie generácie, toto percento sa ešte zvyšuje. Vianočná sezóna je kľúčovou pre váš e-shop. Ak sa teda nešpecializujete len na veľkonočné dekorácie. Potom vaša chvíľa slávy príde až na jar. 

E-commerce podnikanie

Ako sa stať úspešným e-shopom

V dnešnom e-shop boome je na trhu čoraz ťažšie presadiť sa. Ak však máte odhodlanie, naozaj chcete byť dobrý a učíte sa od najlepších, vždy máte šancu stať sa úspešným. Vybrali sme preto 5 online obchodov z radov našich klientov. Väčšina z nich nie sú „zabehnuté značky“, ale usilovné e-shopy, ktoré začínali s minimom objednávok. Postupne sa však vypracovali a dnes rastú ako z vody. Odhalíme vám tajomstvá ich úspechu. Nechajte sa inšpirovať.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia