5 tipov, ako potešiť zákazníka na Vianoce

Späť na BLOG

Už ste si vymysleli vianočné ťaháky na zákazníkov? Nie? Ešte stále nie je neskoro. Prieskum agentúry Focus ukázal, že takmer polovica vianočných nákupov sa deje dva týždne pred Vianocami. Ak sú vašou cieľovkou muži alebo mladšie generácie, toto percento sa ešte zvyšuje. Vianočná sezóna je kľúčovou pre váš e-shop. Ak sa teda nešpecializujete len na veľkonočné dekorácie. Potom vaša chvíľa slávy príde až na jar.

Ako v tomto rušnom období prekonať konkurenciu? Ako motivovať zákazníkov, aby nakúpili práve u vás? Skúste týchto 5 tipov. Každý e-shop má síce individuálnu situáciu, ale určite si vyberiete niečo, čo môžete implementovať ihneď.



Expresná doprava

1. Expres doprava je kráľovnou

S blížiacim sa obdobím preplnených obchodov, padne zákazníkom pohodlný nákup v e-shope ako závan čerstvého vzduchu v preplnenom autobuse. Jediné, čo by ich mohlo odradiť je, že svoj nákup nemajú hneď fyzicky v rukách. Preto, ak je to vo vašich silách, pripravte pre nich väčšie skladové zásoby. Vymyslite spôsob, ako im doručiť tovar do 48, či dokonca 24 hodín. Budú nadšení. Umiestnite túto informáciu hneď na hlavnú stránku, nech to všetci vedia.



2. Hry a súťaže zaberajú vždy

Najjednoduchším spôsobom, ako motivovať k nákupu, sú zľavy. Ale nebuďte suchári. Vymyslite niečo kreatívne. Vianočná súťaž, interaktívna hra alebo niečo, čím sa ľudia zabavia, dokážu poštuchnúť vášho zákazníka a dokonca ho motivovať, aby vás zdieľal na sociálnych sieťach. Ak sa vám nechce vymýšľať aj obyčajný kupón so zľavou v newsletteri poteší. Prípadne, ešte darček k nákupu alebo doprava zdarma, sú milé benefity predvianočných nákupov.



Bohate Vianoce

3. Chudobný Ježiško a bohaté Vianoce

Ľudia pred sviatkami hľadajú spôsoby, ako ušetriť. Vianočné nákupy sú pre niekoho absolútnym stresom hlavne vtedy, keď nemá dostatok financií. Preto v televízii stále bežia reklamy na vianočné pôžičky. Človek si vytipuje darček a hľadá najlacnejší variant. Čo vašim zákazníkom napadne ako prvé? Porovnávače cien. Nikdy nebol lepší čas dostať sa na portály ako Heureka.sk, Najnakup.sk a pod.



4. Dobrá rada nad zlato

Koľkokrát ste už hľadali na internete rady, čo kúpiť svojim najbližším pod stromček? Ľudia majú bohatú predstavivosť, ale v náročných vianočných časoch sa obracajú na ich najlepšieho priateľa, aby im poradil – na Google. Vytvorte aj vy vo svojom e-shope sekciu tipy na darčeky. Čo z vášho sortimentu by sa hodilo pre babičku, pre manžela, pre psa? Samozrejme, všetko závisí od vášho sortimentu. Znovu – buďte kreatívny.



Otvaracie hodiny

5. Offline výhoda

Má váš e-shop kamennú predajňu alebo odberné miesto? Predĺžte otváracie hodiny. Zákazníci sa pred sviatkami ženú z miesta na miesto. Aj v práci toho treba ku koncu roka veľa stihnúť. Ak zostanú dlhšie v práci, naozaj ocenia, že si môžu pre svoj nákup prísť až o ôsmej večer. Alebo skúste otváracie hodiny aj cez víkend.




Darček pre vás

Plňte predvianočné sľuby, ktoré dáte zákazníkom. Odmenou pre vás bude verný zákazník, ktorý nakúpi aj inokedy počas roka. Človek si zapamätá, že vďaka vám nemal pod vianočným stromčekom len elegantne zabalené krabice plné vzduchu alebo overenú klasiku - ponožky.

Prajeme vášmu e-shopu veselé sviatky plné šťastných zákazníkov.
Tím CreativeSites


percentage

Pri objednávke webu alebo e-shopu

Získavate 50 % zľavu na SEO ANALÝZU alebo ANALÝZU POUŽITEĽNOSTI

Kontaktujte nás

CEO CreativeSites
Jana Zajícová, CEO
0915 215 555
Obchodné informácie
a cenové ponuky

Sales manager
Michal Mikula
0948 940 910
Obchodný zástupca
CreativeSites, s.r.o.
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Slovenská republika
Fakturačná adresa
CreativeSites, s.r.o.
Heyrovského 8
84103 Bratislava
IČO: 36662674
DIČ: 2022226448
IČ DPH: SK2022226448
Výpis z Obchodného registra
Kontaktné miesto
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Zobraziť na mape

Kontaktný formulár

close
S čím vám pomôžeme?
+421 915 215 555
Mám
záujem