BLOG

Online podnikanie

Online podnikanie

Ako na úspešný predaj produktov a služieb cez internet

Články
Eventy & súťaže

Eventy & súťaže

Dôležité udalosti pre majiteľov e-shopov a online podnikateľov

Články
Zo zákulisia CS

Zo zákulisia CS

O nových funkciách, službách, a aktualizáciách systému

Články
Appky admin systému

Appky admin systému

Výbery najnovších a najlepších aplikácii v rámci e-shopu

Články
Online marketing

Online marketing

Vychytávky, tipy a triky zo sveta online marketingu

Články
UX & web

UX & web

Viac zákazníkov a objednávok vďaka prepracovanej použiteľnosti

Články
SEO

SEO

Optimalizujte svoj e-shop alebo web pre vyhľadávače ako pán

Články
Content marketing

Content marketing

Inšpirujte sa a využite silu obsahového marketingu

Články

Najčítanejšie

Najnovšie články

Získajte HTTPS verziu vašej stránky pre lepšie SEO

Prechod na HTTPS

Google od januára 2017 viac uprednostňuje weby, ktoré bežia na HTTPS verzii (Hypertext Transfer Protocol Secure). Preto máte práve teraz možnosť prevádzkovať svoj web či e-shop cez HTTPS. Zistíte, prečo je prechod dôležitý a ako prebieha.

Čítajte celý článok

Kedy je čas na redizajn vášho e-shopu
+ TOP redizajny 2016

Vlastný e-shop

Kedy je čas na redizajn? Pokiaľ vám e-shop na kolene zbúchal nejaký vysokoškolák za dve stovky, tak aj okamžite. Ale teraz vážne. Aj ten najkrajší dizajn časom zastará. Každý rok sú v móde iné grafické prvky a trendy. Takže pokiaľ máte dizajn z roku 2012, už naozaj môže byť za zenitom. Ako to spoznáte? A kým sa môžete inšpirovať? Ukážeme vám konkrétne príklady z roku 2016.

Čítajte celý článok

Vlastný e-shop: Ako založiť e-shop krok za krokom

Vlastný e-shop

Na začiatku online podnikania musíte veľa googliť. Preto sme sa rozhodli vám to uľahčiť. Najbližších 6 mesiacov vám budeme servírovať informácie z rôznych oblastí. Zistíte, čo všetko potrebujete mať a vedieť, aby ste mohli rozbehnúť svoje e-commerce podnikanie.

Čítajte celý článok

Nový rok rozbiehame vo veľkom.
Čo sme si pre vás pripravili?

Nový rok

Aj vy ste si do nového roku predsavzali, že sa budete viac venovať rodine? Že sa budete viac hýbať a začnete športovať? Prípadne, že sa budete zdravo stravovať? My ako firma sme si dali hneď niekoľko predsavzatí, ktoré chceme určite splniť. Pozrite sa, čo váš e-shop čaká pod strechou CreativeSites v roku 2017.

Čítajte celý článok

Ako si nájsť vhodných adminov
na správu e-shopu

Admin e-shopu

Kedysi ste všetko zvládali sami. Vymysleli ste si svoj biznis, nakúpili produkty. Vytvorili sme vám parádny e-shop na mieru. A začali ste sa rozbiehať. Objednávky pribúdali. Ale potom prišla chvíľa zlomu. Už neviete, kam skôr skočiť. Každý sa dostane do momentu, keď už nezvláda robiť všetko úplne sám. A to je v poriadku, pretože váš biznis rastie. Ale stratégia “vyspím sa o mesiac” nakoniec prestane fungovať. Ako to vyriešiť? Nový človek, resp. noví ľudia aspoň na part-time. Kde ich zobrať? Akí by mali byť?

Čítajte celý článok

24 dní do Vianoc - dosť bolo príprav,
ide do tuhého!

Mikuláš

Z každého výkladu kričia Vianoce. Už dávno to hlásia aj televízne reklamy. Dokonca vianočné trhy sa v Bratislave začali už minulý týždeň. A čo váš internetový obchod? Je pripravený na hlavnú sezónu? Urobíme si revíziu toho, čo by ste už mali mať hotové. Zároveň máme pre vás 4 tipy, čo ešte stihnete urobiť pre to, aby ste maximalizovali predaje svojho e-shopu.

Čítajte celý článok

Ktoré spätné odkazy sú účinnejšie
a ako sa vyhnúť penalizácii od Google

Backlinks

O dôležitosti linkbuildingu a možnostiach, ako získať a budovať spätné odkazy, sme si hovorili už dávnejšie. Spätné odkazy tvoria veľkú časť optimalizácie pre vyhľadávače. Na ich získanie existujú viac, ale aj menej efektívne spôsoby. Ušetrite čas a energiu. Dnes si ukážeme, ktoré backlinky sa vám oplatia viac než iné, aby ste vedeli sústrediť svoju pozornosť na efektívne off-page SEO. Taktiež zistíte, na čo si pri linkbuildingu dávať pozor, aby vás obišli penalizácie od Google.

Čítajte celý článok

Chcete sa stať Shopom Roku 2016?

ShopRoku 2016

Aj vy ste vždy túžili po ocenení za svoj e-commerce biznis? Tento rok máte príležitosť. Zapojte sa do súťaže ShopRoku 2016. Od začiatku decembra môžete registrovať svoj internetový obchod do súťaže, ktorú organizuje Heureka. Pripravili sme pre vás krátky článok, aby ste sa dostali do obrazu a zistili, ako vyhrať. :)

Čítajte celý článok

Nezmeškajte špeciálne novembrové sviatky vašich zákazníkov

Nákupný sviatok

Keď sa povie sviatky, napadnú vám Vianoce, Veľká noc a podobne? Tentokrát máme však na mysli nákupné sviatky, ktoré sa nespájajú s voľnom či prázdninami, ale práve s novembrom. Už teraz sa môžete zapojiť do Dňa dopravy zdarma, ktorý sa chystá v polovici mesiaca pre slovenských e-shop zákazníkov. A keďže je november treba si pre zákazníkov pripraviť aj nejaké špeci zľavy na tzv. Black Friday a Cyber Monday. Veľké výpredaje, ktoré prišli z Ameriky, si rýchlo získali povesť aj na Slovensku. Kde nájdete viac info a ako sa zapojiť? Čítajte ďalej.

Čítajte celý článok

Zvýšte váš predaj a posilnite značku
vďaka newslettrom

E-mail marketing

Prečo vôbec posielať e-maily zákazníkovi? Sú len 3 dôvody. Logistika, predaj a branding. A práve e-maily zamerané na budovanie značky bývajú neraz podceňované, avšak tiež najdôležitejšie, v rámci posielania newslettrov. Napomáhajú predaju a zároveň budujú vzťah so zákazníkom. Firma si tak vywtvára pozitívne povedomie u svojho publika. A keď je nám jasné, čo je cieľom newslettrov a celého e- mail marketingu, poďme sa vrhnúť na to, ako dosiahneme želané výsledky.

Čítajte celý článok

Biznis večer s CreativeSites , alebo
ako na Vianoce maximalizovať váš zisk

Biznis večer

Koncom septembra sme zorganizovali pre našich klientov už druhý Biznis večer v tomto roku. Zúčastnili sa ho väčšie aj menšie e-shopy od Fann.sk cez Gangstagroup.com, Gigastore.sk či Robel.sk až po Liliputi.sk. E-shopy zo širokej škály oblastí sa zišli, aby zistili, čo nové pre ne pripravujeme, ale aj to, čo sa nám od posledného stretnutia podarilo. Poďte sa s nami pozrieť na rekapituláciu posledných mesiacov, ale aj na hlavné odporúčania pre najdôležitejšiu predajnú sezónu roka - Vianoce.

Čítajte celý článok

Spokojný zákazník je najlepšia stratégia.
8 krokov, ako ho získať

Analýza zákazníka

Viete, ktorý zákazník sa vráti nakúpiť znova? Iba ten spokojný. No naozajstný zážitok získa, ak ich prekonáte. Prejdeme si zákazníkovu skúsenosť bod po bode. Pretože nákupom sa nič nekončí. Ako sa vraví, je vždy lacnejšie si zákazníkov udržať, než neustále získavať nových. Preto je budovanie zákazníckej lojality a spokojnosti také dôležité. Ide o vytváranie zážitku každým jedným nákupom. Poďte sa pozrieť na 8 krokov, vďaka ktorým prekonáte zákazníkove očakávania.

Čítajte celý článok

4 kroky, ako začať s e-mail marketingom e- shopu

E-mail marketing

Posielate zákazníkom newsletter? Ak nie, pravdepodobne prichádzate o značný zisk. Ak už využívate e-mail marketing, ste si istý, že neposielate priveľa alebo naopak primálo newslettrov? Niektoré firmy majú zlozvyk úplne vynechať základné e-maily o zákazníkovej objednávke. Zato na druhej strane ho bombardujú reklamným spamom. Ako na inteligentný e-mail marketing? Ukážeme vám 4 jednoduché kroky, ako začať.

Čítajte celý článok

E-shop na mieru vs. Open Source.
Čo sa vám oplatí viac?

Open Source e-shopn

Pri prevádzkovaní e-shopu je nesmierne dôležité, aké technické riešenie si vyberiete. CMS (Content Management System) je v podstate redakčný systém, cez ktorý spravujete obsah svojho e-shopu. Mal by byť bezpečný, spoľahlivý a malo by sa vám v jeho prostredí dobre pracovať s obsahom, objednávkami, produktmi atď. A keď nastane problém, mali by ste sa mať na koho obrátiť. Pozrieme sa na výhody a nevýhody dvoch typov CMS. Open Source redakčný systém vs. Closed Source riešenie na mieru. Poďme na to.

Čítajte celý článok

Vedeli ste, že web stránka oslavuje 25.narodeniny?

Prvá web stránka

Poznáte meno Tim Berners-Lee? Viete, že bez tohto človeka by ste dnes nečítali tento text, neotvorili ráno online denník alebo sa neprihlásili do vášho e-shopu? Je to totiž tvorca prvej webovej stránky. Označujú ho aj za otca prvého webového prehliadača WorldWideWeb, protokolu HTTP, a tiež programovacieho jazyka HTML. Mimo mnohých ocenení, ktoré získal, ho dokonca anglická kráľovná pasovala za rytiera. Pravdepodobne mu nenapadlo, čo bude jeho vynález raz znamenať pre celý svet. A sme tu. V dobe, keď takmer všetko vrátane nakupovania prebieha online. Poďte sa ale teraz s nami pozrieť do histórie.

Čítajte celý článok

Ako, prečo a kedy posielať zákazníkom logistické e-maily

Logistické e-maily

Predstavte si, že nakúpite v e-shope. Príde vám e-mail o potvrdení registrácie, ale nie o potvrdení objednávky. O pár dní neskôr vám síce zašlú e-mail o spracovaní zásielky, ale bez informácie, kedy vám bude tovar doručený. Jedného krásneho, vopred neurčeného dňa, vám zavolá kuriér, že je pred vaším domom. Ale vy ste cez deň v práci. Kto by to čakal? Akurát ste vytočený, že e-shop absolútne nezvládol základnú komunikáciu. Pričom tieto praktické e-maily sú gro celkovej komunikácie e-shopu so zákazníkom. Aké e-maily, kedy a prečo zákazníkovi posielať, aby bol spokojný?

Čítajte celý článok

Naučte sa písať blog krok za krokom

Krok za krokom

Chcete aj vy poznať tajomstvo písania blogov? Asi vás sklameme, pretože unikátna formulka neexistuje. Ale predsa len sa s vami podelíme o pár tipov, ktoré môžete uplatniť pri písaní a vymýšľaní vlastných blogových článkov. Ľudia majú určité zvyky, ktorým sa musíte prispôsobiť. Očakávajú úvod, ktorý ich upúta. Sú zvyknutí na podnadpisy, ktoré delia text na jednotlivé myšlienky. Chcú ísť do hĺbky, ale nie zas príliš. A na záver chcú hneď vedieť, kam ďalej bez toho, aby museli premýšľať. Ako prispôsobiť obsah blogu vášmu čitateľovi?

Čítajte celý článok

Ako sa popasovať so sťažnosťami nespokojných zákazníkov

Nespokojný zákazník

Máte pravdu. V prvom rade im treba predchádzať. Ale sem-tam sa nejaká tá sťažnosť objaví. Vtedy prichádza na rad krízová komunikácia. Spravidla bývajú nespokojní zákazníci tí “najhlučnejší”, a preto vedia narobiť najväčšie škody. Ukážeme vám, ako problémom predchádzať, čo všetko môže spôsobiť nespokojnosť zákazníka, a tiež ako obmedziť nežiadúce následky na minimum.

Čítajte celý článok

Návod, ako vytvoriť content plán pre váš firemný blog

Firemný blog

Máte v úmysle vytvoriť na webe alebo v e-shope sekciu Novinky či Blog? Nesporné SEO výhody sú jasné - nový relevantný obsah s kľúčovými slovami. Vzniká content, ktorý môžete zdieľať na sociálnych sieťach. Okrem toho podporuje branding, pretože vystupujete ako odborník, ktorý sa delí s verejnosťou o svoje know-how. Ale s veľkou mocou prichádza veľká zodpovednosť. Keď raz začnete, nemali by ste prestať. Ako si vytvoriť poriadny content plán, ktorý vás bude motivovať k písaniu?

Čítajte celý článok

5 dôvodov, prečo bude zákazník dôverovať vášmu e-shopu

Šťastný zákazník

Vybudovať si vzťah so zákazníkom nie je jednoduché. Chce to veľa energie a úsilia. Ale jedno je isté - oplatí sa vám to. Jednoduchšie aj lacnejšie je udržať si stáleho než získať nového zákazníka. Okrem toho vás práve vaši verní zákazníci podržia, keď to bude potrebné, napr. v časoch krízy, keď sa zatrasie zem pod vašou online reputáciou. A ako si vybudovať u zákazníkov dôveru? Máme pre vás 5 tipov, ktoré zaručene zaberú.

Čítajte celý článok

O tom, ako sme sa sťahovali

Sťahovanie

Presne tak. Náš útulný rodinný domček sme vymenili za moderné veľké kancelárie. Stále nás ale nájdete v Podunajských Biskupiciach. Konkrétne na Ulici Svornosti 42, asi 2 minúty autom od našich starých kancelárií. Náš tím sa rozrastá, a preto hľadáme ďalších šikovných programátorov, aj komunikačne vymakaných supporťákov a dokonca i ďalšieho kreatívneho grafika.

Čítajte celý článok

3 tipy, ako zdokonaliť vaše texty

Texty na web

V prvej časti Ako sa stať majstrom copywriterom sme si prešli základné pravidlá písania textov. Krvopotne ste dali dokopy texty, možno už aj nejaký ten článok na blog. Naozaj ste si dali záležať, ale cítite, že to stále nie je úplne ono. Niečo tomu chýba. Ako urobiť text ľahko stráviteľným a lahodným pre oči, uši a ostatné zmysly? Máme pre vás 3 efektívne tipy, ako vylepšiť vaše texty.

Čítajte celý článok

TOP 7 aplikácií, ktoré motivujú zákazníka k nákupom

Online nakupovanie

Urobili sme pre vás ďalší výber najlepších doplnkových funkcií nášho e-shop systému, tentokrát na podporu predaja produktov. Ako motivovať zákazníka k ďalšiemu či ešte väčšiemu nákupu? Všetkých 7 funkcií nájdete vo vašom admine v záložke App Store. Maximalizujte svoj zisk a spokojnosť vášho zákazníka. Od štandardných funkcií po tie naozaj vymakané, ktoré sú zároveň najžiadanejšie. Zistite, ktoré to sú!

Čítajte celý článok

Spustili sme výrazne rýchlejšie servery s PHP7

Web server

Naše servery sú základným kameňom pre e-shopy našich klientov. Snažíme sa preto neustále optimalizovať a inovovať služby, ktoré na nich bežia. Prinášame vám pohľad na nové technológie PHP 7, Apache, MariaDB a Nginx. Naši programátori dennodenne riešia, ako vylepšiť administračný systém a ako zakomponovať nové technológie do už existujúcich riešení, aby váš e-shop bežal ako po masle.

Čítajte celý článok

Ako sa stať majstrom copywriterom

Písací stroj

Rozhodli ste sa písať si texty na web a blogy sám? Gratulujeme! Pokiaľ máte textárske črevo a dostatok času, držíme vám všetky palce. Chcete napísať texty ako copywriter profesionál? Určite vám príde vhod pár dobre mienených rád, tipov a trikov. Ako teda písať texty na web? A ako ich optimalizovať pre Google? Držte sa našich odporúčaní a skúšajte, čo vám najlepšie funguje.

Čítajte celý článok

Najlepšie appky na filtráciu produktov

Filter produktov

A máme tu ďalší tip na zlepšenie použiteľnosti vášho e-shopu - FILTER. Jednoduchý a prehľadný filter produktov výrazne zvyšuje percento dokončených nákupov, a teda vaše predaje. Budete šťastný vy i vaši zákazníci, pretože veľmi rýchlo nájdu to, prečo prišli. Win-win. Ukážeme vám 3 doplnkové funkcie na filtrovanie produktov, ktoré si ako zákazník CreativeSites môžete zakúpiť v našom AppStore.

Čítajte celý článok

5 krokov, ako urobiť analýzu kľúčových slov

Kľúčové slová

Kutil, ktorý sa rozhoduje medzi motorovou a elektrickou pílou. Mamička, ktorá vyberá kočík pre svoje mimčo. Muž, ktorý hľadá luxusné hodinky pre manželku. Čo majú všetci spoločné? Googlia slová. A nie hocijaké slová, ale kľúčové slová - pre váš biznis. Poriadna analýza kľúčových slov je súčasťou SEO optimalizácie. Ako si teda vytvoriť zoznam kľúčových fráz, ktoré zakomponujete do textov na webe?

Čítajte celý článok

Najkrajšie e-shopy v našej histórii

Najkrajší e-shop

Predstavte si, že sa vám narodí bábätko. Keďže je vaše, ste presvedčený, že ste v živote krajšie dieťa nevideli. Takýto pocit máme pri každom e-shope, ktorý stvoríme. Napriek tomu sme sa rozhodli vybrať tie najlepšie dizajny, ktoré sa našim šikovným grafikom podarili. Od známych značiek cez čerstvé, ale o to odhodlanejšie e-shopy, ktoré si zaslúžene získali dôveru zákazníkov a ďalej budújú svoj biznis.

Čítajte celý článok

Vychytávky na zlepšenie použiteľnosti vášho e-shopu

Použiteľnosť webu

Na koľko slovenských e-shopov si len tak z hlavy spomeniete? Na zopár. To je ale dobré, pretože priestor pre zlepšovanie je obrovský. Čo robiť, aby ste sa presadili v slovenskom mori viac ako 7000 e-shopov? Vyšperkujte váš e-shop k dokonalosti. Ukážeme vám niekoľko konkrétných odporúčaní, ako na to. Dôležité je, aby zákazník ľahko našiel, čo hľadá, získal dostatok informácií a nakúpil.

Čítajte celý článok

Je linkbuilding ešte stále dôležitý pre SEO?

Linkbuilding

Linkbuilding, budovanie spätných odkazov, sú referencie v online svete. Ukazujú vyhľadávačom, na ktorej stránke je niečo zaujímavé a hodnotné. Spätné odkazy boli úplným základom a hlavným merítkom hodnotenia vyhľadávača. Ale ako je to dnes? Sú ešte stále dôležité? Váha on-page a off-page SEO faktorov sa vyrovnala. Ako teda vytvárať sieť odkazov efektívne a účinne?

Čítajte celý článok

4 funkcie pre dokonalé SEO

Dokonalé SEO

V rámci tvorby webov a e-shopov pomáhame našim klientom aj s online marketingom. V cene projektu ponúkame SEO školenia. Každému sa snažíme vysvetliť všetky faktory dôležité pre optimalizáciu web stránky. Ako pripraviť textový a obrázkový obsah, na čo si dávať pozor a ešte omnoho viac. Ako nadstavbu máme pre vás aj doplnkové funkcie, ktoré pomôžu SEO optimalizácii.

Čítajte celý článok

Slabá použiteľnosť webu? Ako ju zlepšiť

Použiteľnosť e-shopu

Spustili ste web alebo e-shop a už horlivo očakávate prílev nových návštevníkov. Čo ale urobiť preto, aby na vašom webe ostali, porozhliadli sa a dokonca si kúpili váš produkt alebo službu? Ak bude vaša stránka „user friendly“ - priateľská pre používateľov, zvýši to pravdepodobnosť konverzie. Ukážeme si, ako zvýšiť vaše zisky, vďaka zlepšeniu použiteľnosti.

Čítajte celý článok

Ako chutí Biznis večer s rebierkami

Večer s rebierkami

Minulý týždeň sa nám podarilo zorganizovať Biznis večer pre našich dlhoročných klientov. Bolo to príjemné posedenie nad rebierkami, koláčmi, pagáčmi i vínom. Ale čo je podstatnejšie, predstavili sme klientom najnovšie funkcie a iné novinky, ktoré dopomôžu ich spokojnosti. Prinášame exkluzívny výcuc z Biznis večera s rebierkami.

Čítajte celý článok

3 funkcie, ktoré zvýšia konverzie e-shopu

Konverzie e-shopu

Ktoré funkcie sú v našom App Store najžiadanejšie? Predsa tie najúčinnejšie. Zakúpiť od nás si ich síce môžu len naši klienti. Na druhej strane sú inšpiráciou pre všetky e-shopy, ktoré chcú zlepšiť použiteľnosť svojej stránky či e-shopu, a tiež zvýšiť svoje konverzie. Ktoré doplnkové funkcie vám zabezpečia nárast reálnych zákazníkov a zvýšenie predaja?

Čítajte celý článok

Ako vzniklo CreativeSites, true story

Vznik CreativeSites

Píše sa rok 2006. Pluto stráca status planéty, Majstrovstvá sveta v hokej vyhráva Švédsko. Na Slovensku platíme korunami. V móde sú vyklápacie a vysúvacie mobily, internet nie je samozrejmosťou a najpoužívanejším prehliadačom je Internet Explorer. Mladý pár rozbieha novú firmu CreativeSites. Prečítajte si, ako sa to všetko zomlelo.

Čítajte celý článok

7 zákonov SEO, ktoré by ste mali ovládať

SEO princípy

Ste zvedavý, ako môžete optimalizovať svoj e-shop či web stránku pre internetové vyhľadávače? Máme pre vás pokračovanie článku Ako prísť o svoje SEO panenstvo. Podrobnejšie zistíte, čo ovplyvňuje výsedky vyhľadávania. Naučíme vás, ako si poradiť so štruktúrou e-shopu, s textami i obrázkami. Využite celý potenciál vašej stránky a zabezpečte si konkurenčnú výhodu.

Čítajte celý článok

Ako prísť o svoje SEO panenstvo

Základy SEO

Už ste o SEO, optimalizácii pre vyhľadávače, niečo počuli. Viete, že je to dôležité. No napriek tomu sa v tejto oblasti nevyznáte? Prezradíme vám, ako na to. SEO zabezpečujte, aby ste dosiahli čo najvyššie pozície vo vyhľadávači (napr. Google), a to organicky – čiže bez platenej reklamy. Preto je optimalizácia taká dôležitá, ak chcete viesť úspešný online biznis.

Čítajte celý článok

Do nového roku s CreativeSites

Nový rok

Začína sa nový rok a vy už určite máte v hlave minimálne tri predsavzatia. Aj my sme si veru predsavzali, ale to, čo každý rok. Byť výnimoční a najlepší v tvorbe webov a e-shopov na mieru. Kto sa bude starať o vaše projekty v novom roku 2016? Predstavíme vám 20 ľudí, ktorí sa snažia urobiť všetko preto, aby bol váš online biznis dlhodobo funkčný a úspešný.

Čítajte celý článok

Podnikateľ a dielňa na e-shopy

Tvorba e-shopov

Ste zvedaví, ako sa vytvára taký e-shop? Dnes vám priblížime, čo všetko sa skrýva za výrobou na mieru. Každý projekt je iný. Sú to týždne, dni a hodiny práce od tvorby dizajnu cez funkcionalitu stránky až po celkovú implementáciu. Rýchlosť celého procesu navyše ovplyvňuje aj sám klient. Čo teda robiť, aby ste mali e-shop čo najskôr k dispozícii a rozbehli svoj biznis?

Čítajte celý článok

Prečo si náš klient napĺňa obsah e-shopu sám

Obsah e-shopu

Naši klienti nám často kladú jednu otázku: “Prečo po spustení testovacej prevádzky nevidím v mojom e-shope reálny obsah - texty a produkty?”. Úlohou CreativeSites je vytvoriť pre vás jedinečný dizajn, implementovať ho a zaistiť, aby administračné rozhranie fungovalo ako švajčiarske hodinky. Klient dostáva produkt, s ktorým môže ďalej pracovať - napĺňať a meniť si obsah svojho nového e-shopu.

Čítajte celý článok

5 tipov, ako potešiť zákazníka na Vianoce

Tipy na Vianoce

Už ste si vymysleli vianočné ťaháky na zákazníkov? Stále nie je neskoro. Prieskum ukázal, že takmer polovica vianočných nákupov sa deje dva týždne pred Vianocami. Ak sú vašou cieľovkou muži alebo mladšie generácie, toto percento sa ešte zvyšuje. Vianočná sezóna je kľúčovou pre váš e-shop. Ako v tomto rušnom období prekonať konkurenciu? Ako motivovať zákazníkov, aby nakúpili práve u vás?

Čítajte celý článok

Ako sa stať úspešným e-shopom

Úspešný biznis

V dnešnom e-shop boome je na trhu čoraz ťažšie presadiť sa. Ak však naozaj chcete byť dobrý a učíte sa od najlepších, vždy máte šancu stať sa úspešným. Vybrali sme preto 5 online obchodov z radov našich klientov. Väčšina z nich nie sú "zabehnuté značky", ale usilovné rastúce firmy, ktoré tiež začínali s minimom objednávok. Odhalíme vám tajomstvá ich úspechu, tipy a triky. Nechajte sa inšpirovať.

Čítajte celý článok
percentage

Pri objednávke webu alebo e-shopu

Získavate 50 % zľavu na SEO ANALÝZU alebo ANALÝZU POUŽITEĽNOSTI

Kontaktujte nás

CEO CreativeSites
Jana Zajícová, CEO
0915 215 555
Obchodné informácie
a cenové ponuky

Sales manager
Ivan Brauner
0948 940 910
Obchodný zástupca
CreativeSites, s.r.o.
Ulica svornosti 42
82106 Bratislava
Slovenská republika
Fakturačná adresa
CreativeSites, s.r.o.
Heyrovského 8
84103 Bratislava
IČO: 36662674
IČ DPH: SK2022226448
Výpis z Obchodného registra
Kontaktné miesto
Ulica svornosti 42
82106 Bratislava
Zobraziť na mape

Kontaktný formulár

close
S čím vám pomôžeme?
+421 915 215 555
Mám
záujem