E-commerce blog

Kategórie
 
 
 
 
 

E-commerce blog

E-commerce blog
 
 
Online marketing

Nové pravidlá o zľavách

Európska únia prišla s novým nariadením na ochranu sporebiteľov. Po populárnej téme dvojakej kvality potravín sa tentokrát zamerala na praktiky obchodníkov, ktorí majú svojské spôsoby na vypočítavanie zliav. Aktuálna smernica upravuje nariadenie a bližšie ho špecifikuje. Chcete vedieť, ako sa vyhnúť pokutám?

Život v CS

Čo sme urobili pre našich klientov v roku 2019

Len do nových serverov TOP kvality sme tento rok investovali 98 tisíc eur. K tomu môžeme prirátať ešte náklady 72 tisíc na ľudí, ktorí s nimi pracujú, aby všetko fungovalo ako švajčiarske hodinky. Naše e-shopy tak bežia ešte rýchlejšie aj vďaka novým serverom a ich vzájomnému prepojeniu cez výkonnú viacúrovňovú 100Gbit sieť. 
 
Pracujeme tiež na tom, aby sme, ako prví na trhu, nasadili cloud technológie nasledujúceho desaťročia.

UX & dizajn

Live chat - buďte IN a zdokonaľte zákaznícku podporu

Premýšľate, ako zlepšiť komunikáciu so zákazníkom? Vďaka službe live chat môžete chatovať (písomne komunikovať) s vašimi zákazníkmi práve vtedy, keď si prehliadajú váš web. Dnes sa pozrieme na to, prečo je online chat dôležitý a kedy je najlepšie byť online. Tiež vám prezradíme nepísané pravidlá písomnej komunikácie a odporučíme pár služieb, ktoré stoja za vyskúšanie.

E-shop systém a funkcie

Vlastný e-shop: Ako si vybrať e-shop systém, hosting či doménu

Dostali ste sa do bodu, kedy váš e-shop naberá reálne kontúry? Je čas, aby ste mu vdýchli život. Avšak najskôr potrebujete kvalitné základy, na ktorých budú môcť stáť jeho virtuálne steny. Prezradíme vám, aké máte možnosti, na čo vám bude doména či hosting a, samozrejme, čo všetko by mal e-shop po technickej stránke spĺňať.

Online marketing

ako položiť základy vašej značky + vymyslieť názov firmy

Už teda viete, čo budete predávať, a máte približnú predstavu, koľko vás to bude stáť. Naštudovali ste si aj e-commerce legislatívu a práve získavate potrebné povolenia? Výborne! Pokračujeme v plánovaní. Aký je ďalší krok? Predsa plánovanie, ale predtým analýza konkurencie. Vďaka tomu budete vedieť položiť základy vašej značky. Hoci si ich prejdeme len zjednodušene, pochopíte, na čo sa zamerať. Ukážeme vám tiež konkrétne spôsoby, ako vymyslieť názov pre váš nový e-shop.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia