SEO

Kategórie
 
 
 
 
 
 
SEO

Aktualizácia od Google: Zverejňujete odborný obsah? Musí spĺňať tieto 3 kritériá

Možno ste si už všimli, že 1. augusta Google aktualizoval svoj algoritmus. Prečo by vás to malo zaujímať? Pretože táto aktualizácia môže radikálne zmeniť umiestnenie vášho webu vo vyhľadávaní. Najmä pokiaľ váš web patrí medzi tzv. YMYL stránky (Your Money, Your Life). Ide o weby, ktoré sa týkajú predovšetkým financií či zdravia, ale aj informácií, ktoré môžu mať potenciálne negatívny dopad na život človeka. Ak aj vy publikujete odborné články a informácie, čítajte ďalej.

SEO

Neignorujte lokálne SEO. 4 tipy, ako sa prebojovať vyššie v Google

Vo výsledkoch Google vyhľadávania už dávnejšie vznikol exkluzívny priestor pre lokálne firmy. Mapka, ktorá vychádza z polohy hľadajúceho, zobrazuje tri najrelevantnejšie prevádzky. Avšak potlačila tým štandardné organické výsledky na nižšie pozície. To znamená, že ak ste sa doposiaľ zobrazovali hneď pod platenými reklamami, teraz sa váš biznis ukáže o tri priečky nižšie. Ako sa teda dostať do tejto mapy a získať výhodu oproti konkurencii? Odpoveďou je lokálna optimalizácia pre vyhľadávače (SEO).

SEO

Ktoré spätné odkazy sú účinnejšie a ako sa vyhnúť penalizácii od Google

Spätné odkazy tvoria obrovskú súčasť SEO - optimalizácie pre vyhľadávače. Na ich získanie existujú viac, ale aj menej efektívne spôsoby. Ušetrite čas a energiu. Dnes si ukážeme, ktoré backlinky sa vám oplatia viac než iné, aby ste vedeli sústrediť svoju pozornosť na efektívne off-page SEO. Taktiež zistíte, na čo si pri linkbuildingu dávať pozor, aby vás obišli penalizácie od Google.

SEO

5 krokov, ako urobiť analýzu kľúčových slov

Kutil, ktorý sa rozhoduje medzi motorovou a elektrickou pílou. Mamička, ktorá vyberá kočík pre svoje mimčo. Muž, ktorý hľadá luxusné hodinky pre manželku. Dievča zaťažené na módne vychytávky. Vegan, ktorý premýšľa, čo by zjedol. Čo majú všetci spoločné? Googlia slová. A nie hocijaké slová, ale kľúčové slová - pre váš biznis.

SEO

Je linkbuilding ešte stále dôležitý pre SEO?

Linkbuilding je v podstate budovanie spätných odkazov. Sú to akoby referencie v online svete. Ukazujú vyhľadávačom, na ktorej stránke je niečo zaujímavé a hodnotné. Roky sme počúvali, aké sú spätné odkazy dôležité z hľadiska SEO - optimalizácie pre vyhľadávače. Firmy sa odušu registrovali do množstva katalógov, kupovali či vymieňali si odkazy so stránkami s najrôznejším zameraním. Spätné odkazy boli úplným základom a hlavným merítkom hodnotenia vyhľadávača. Ale ako je to dnes? Sú ešte stále dôležité?

SEO

4 funkčné vylepšenia pre dokonalé SEO e-shopu

V rámci tvorby webov a e-shopov pomáhame našim klientom aj s online marketingom. V cene projektu ponúkame tzv. SEO školenia. Každému sa snažíme vysvetliť všetky faktory dôležité pre optimalizáciu web stránky. Ako pripraviť textový a obrázkový obsah, na čo si dávať pozor, alebo ako budovať spätné odkazy? Všetko a omnoho viac. Ako nadstavbu však máme aj doplnkové funkcie, ktoré dopomôžu SEO optimalizácii. Poďme sa na ne pozrieť.

SEO

Ako prísť o svoje SEO panenstvo

Už ste o SEO, optimalizácii pre vyhľadávače, niečo počuli. Viete, že je to dôležité. No napriek tomu sa v tejto oblasti nevyznáte? Prezradíme vám, ako na to. SEO zabezpečujte, aby ste dosiahli čo najvyššie pozície vo vyhľadávači (akým je aj Google), a to organicky – čiže bez platenej reklamy.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia