Vianočné reklamy bežia už od septembra. Aj tie vaše?
Blíži sa záver roka a pre vás, majiteľov e-shopov, je to najaktívnejšie obdobie. Na základe predchádzajúcich rokov už viete zhodnotiť, ako sa pripraviť na túto sezónu, viete, ktoré reklamy fungovali, a ktoré nie, a na aký nápor sa máte pripraviť. Aby ste boli ešte spokojnejší, pripravili sme pre vás zopár tipov ako rýchlo zefektívniť svoj e-shop a komunikáciu v tomto predvianočnom období.
Agresívne vianočné reklamy ešte nie sú v plnom prúde, ale už ste určite zaznamenali nárast vianočných kampaní. Čakajú nás významné mílniky, ktoré pre ecommerce svet znamenajú náročné, avšak výnosné obdobie:
- Singles Day
- Black Friday,
- Cyber Monday
- Vianoce a novoročné výpredaje
Ako vidíte, je toho veľa na tak krátke obdobie. Preto vám chceme podať pomocnú ruku, či už s tvorbou kampaní alebo s Quick Wins, ktoré si viete jednoducho a rýchlo sami spustiť na vašom e-shope.
Nové funkcie v e-shope
Vyberte si nové funkcie, ktoré vám pomôžu automatizovať alebo optimalizovať procesy, napríklad:
- Zobrazenie súvisiacich produktov
- Identifikácia nepredajných produktov alebo trvalo nedostupných produktov
- Zachovanie nákupného košíka pri refresh stránky
- Pripomenutie opustenia košíka
- Automatizované expedovanie balíkov
- Zaslanie SMS pri zmene stavu objednávky
- Tvorba a používanie zľavových kódov
Takto môžete svojim zákazníkom uľahčiť a zjednodušiť predvianočné nakupovanie. V zhone a každodenných starostiach to je niečo, čo každý ocení. Váš e-shop tiež bude vďaka týmto funkciám pôsobiť profesionálnejšie a prehľadnejšie.
Expanzia e-shopu na nové trhy
Zviditeľnite sa ešte viac a expandujte so svojím e-shopom. Môžete ho prepojiť s nákupnými platformami, či cenovými porovnávačmi a získať tak ešte viac možností ako byť na očiach vašich zákazníkov:
- začnite promovať svoje produkty na Heureka.sk
- prepojte svoj e-shop a predávajte všade kde sa dá:
- Google Shopping
- Facebook Marketplace
- Facebook Shop
- Instagram Shopping
- expandujte s e-shopom na marketplaces. Aktuálne môžete cez EXPANDO predávať produkty na:
- Amazon
- Kaufland
- Cdiscount
- eMAG
Zlepšite klientskú skúsenosť
Pozitívna klientská skúsenosť je niečo, čo vám zabezpečí nielen návrat spokojných zákazníkov, ktorí budú u vás radi nakupovať. Tiež to znamená pozitívne referencie a posilnenie vašej značky:
- Oslovte existujúcich klientov a ponúknite im darček k nákupu
- Vyskúšajte napríklad dopravu zadarmo - ak vám to cenová politika povoľuje
- Spustite remarketingové kampane a pripomeňte sa zákazníkovi
TIP: Potrebujete pomôcť s nastavením reklamných kampaní? Ešte nie je neskoro, ale už je najvyšší čas. Naši experti z oblasti online marketingu vám radi pomôžu s prípravou kampaní a remarketingu. Nepodceňujte toto obdobie a komunikáciu s existujúcimi aj s potenciálnymi klientami.