Kategórie
 
 
 
 
 
 
Online marketing & SEO

12,5 vecí, ktoré by ste mali robiť v rámci kontinuálneho SEO

Radi by ste sa zobrazili v Google vyhľadávaní na prvom mieste? Chcete predbehnúť konkurenciu a obsadiť prvú pozíciu v organických výsledkoch vyhľadávania na Google? A k tomu by ste chceli aj vysokú mieru preklikov?

Sadnite si, prosím, pretože vám poviem niečo dôležité: Jeden návod na dosiahnutie prvej pozície v Google vyhľadávaní neexistuje. Dobrou správou je, že existuje niekoľko ciest, ktoré vám pomôžu zlepšiť vaše pozície v organických výsledkoch vyhľadávania, ak ich budete vykonávať kontinuálne. Prejdime si ich spolu!

CREATIVE sites - E-book zadarmo - Kontinálne SEO

V e-booku 12,5 vecí, ktoré by ste mali robiť v rámci kontinuálneho SEO, sa vás prevediem cez kontinuálne SEO tak, aby to nebola práca, ktorú musíte každý mesiac spraviť presne podľa tohto „návodu“, ale pri ktorej sami začnete uvažovať nad možnosťami, ako je pre váš biznis dobré nastaviť kontinuálne SEO a ako ho posunúť na vyšší level.

Definícia skratky SEO

SEO (Search Engine Optimization) znamená v preklade z angličtiny Optimalizácia pre vyhľadávače. Cieľom je dostať stránku na čo najvyššie pozície vo vyhľadávači organicky = bez platenej reklamy.  Posunúť vašu značku či biznis vyššie vo vyhľadávaní na Google dokážete pravidelnou, dobre spravenou prácou, ktorá sa skladá z on-pageoff-page SEO.

Ikonka CSTIP: SEO je možné poňať a vykonať rôzne. Pre začiatok sa odporúčame zamerať na on-page SEO aktivity. Nastavte najprv všetko potrebné na svojej webovej stránke či e-shope. Následne už môžete „ísť do sveta“ a ukázať svoj obsah naplno.

On-page SEO faktory

On-page SEO sa zameriava na úpravu dát priamo na stránke či už ide o e-shop alebo iný typ webstránky. Relevantný a unikátny obsah, ktorý ľudia nájdu na vašej webstránke či e-shope, máte vo svojich rukách vy, preto nepodceňte tieto hlavné on page SEO faktory:

  • optimalizácia pre všetky prehliadače (Firefox, Chrome, atď.)
  • bezchybný HTML kód 
  • responzivita pri vyhľadávaní cez mobilné zariadenia
  • rýchlosť načítavania stránky
  • aktualizácia stránky (produkty, blogy a i.)
  • čitateľné URL adresy
  • kľúčové slová, texty, fotografie a metadáta
  • presmerovanie starého webu/e-shopu na nový
  • interné prelinkovanie
  • návštevnosť a dlhší vek stránky
 

Off-page SEO faktory

Off-page SEO je do istej miery ovplyvniteľné. Otvára nový, často nepoznaný svet plný možností, ako z obyčajného webu či e-shopu urobiť renomovaný, kvalitný a overený web, či e-shop. 

Využite sociálne siete, domény s vysokou page a domain authority na externé prelinkovanie. Oslovte influencerov a blogerov. Pokiaľ ide o SEO, budovanie odkazov je kľúčové. Bohužiaľ, vytváranie odkazov nie je jednoduché. Ak sa však chcete umiestniť v Google, odkazy sú nevyhnutnosťou.

Nie on-page vs. off-page, ale kvalita a meranie

Môžete začať riešiť off-page SEO aktivity a výrazne sa venovať aj linkbuildingu a budovaniu autority a obľúbenosti vašej domény. Následne už idú tieto dve oblasti ruka v ruke. Je ale potrebné sa z času na čas znova vrátiť k tomu, aby sme si "doma upratali" a zaktualizovali obsah stránky, ako aj skontrolovali všetky on-page SEO parametre.

Dôležité však je, aby ste vedeli vyhodnotiť svoje kroky a podľa nich určovať, aké ďalšie kontinuálne SEO vylepšenia aplikujete. Všetkými on-page a off-page faktormi vás prevediem v e-booku tak, aby ste vedeli odhadnúť, ktoré kroky vám pomohli a naopak, kde treba zlepšiť obsah alebo formu tak, aby ste boli o krok pred konkurenciou.


CREATIVE sites tvorba e-shopov

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia