Ako sa stať úspešným e-shopom

Späť na BLOG

V dnešnom e-shop boome je na trhu čoraz ťažšie presadiť sa. Ak však máte odhodlanie, naozaj chcete byť dobrý a učíte sa od najlepších, vždy máte šancu stať sa úspešným.

Vybrali sme preto 5 online obchodov z radov našich klientov. Väčšina z nich nie sú „zabehnuté značky“, ale usilovné e-shopy, ktoré začínali s minimom objednávok. Postupne sa však vypracovali a dnes rastú ako z vody. Odhalíme vám tajomstvá ich úspechu. Nechajte sa inšpirovať.


Predávajte unikátny produkt

Povedali by ste, že eko-výrobky nie sú už ničím zaujímavé a trh je nimi presýtený? Asi ste ešte nevideli eko-tričká e-shopu Dedoles.sk, ktoré sú ručne farbené organickými farbami. Dedoles je úžasný príklad nezvyčajného produktu a unikátnej firemnej filozofie. Okrem toho implementujú množstvo funkcií, ktoré uľahčujú zákazníkovi výber a nákup produktov. Tiež sú priekopníkom v použiteľnosti webu. Využívajú množstvo funkcií, ktoré tvoria celok priateľský pre používateľa. Sám náhľad produktu komunikuje s kupujúcim. Dovolí mu vybrať si presnú veľkosť, pozrieť si recenzie, prezradí mu dátum doručenia a iné. Jasne komunikuje benefity pre zákazníka.


Náhľad produktu



Ukážte svoj produkt v plnej kráse

Ďalším online obchodom s jedinečným produktom je Lull.sk. Predáva pohodlné oblečenie pre ženy z vlastnej dielne. Spôsob, akým oblečenie prezentujú vás očarí. Obrázky sú veľké, kvalitné, farebné a fotené z rôznych uhlov. Vďaka podrobnému náhľadu obrázkov v detaile produktu máte pocit, akoby ste sa naň dívali v reálnom kamennom obchode.


Náhľad obrázkov



Skamaráťte sa so zákazníkom

Zvoľte si proklientský prístup k zákazníkom ako napr. e-shop Inhodinky.sk. Klientovi sa vždy snažia vyjsť v ústrety. Uľahčujú mu nákup prostredníctvom interaktívneho filtra parametrov. Návštevník e-shopu si zo širokého výberu sortimentu môže pohodlne vyfiltrovať presne také hodinky, aké potrebuje. K objednávkam navyše pribaľuje aj darčeky. No kto by si taký e-shop neobľúbil?


Filter parametrov



Pokiaľ nie ste banka alebo iná finančná inštitúcia, prečo si so zákazníkom nepotykať? Hlavne mladšie ročníky ocenia kamarátsky prístup. Bezprostredná komunikácia s kupujúcimi skrátka funguje. Napríklad Lull.sk si buduje so zákazníčkami osobné vzťahy a ony to oceňujú. Vychádzajú im v ústrety aj pokiaľ ide o výmenu tovaru kvôli veľkosti a pod. E-shop pre nich dokonca vytvoril špeciálny Lull club. Členky majú rôzne zľavy a iné výhody.


Vcíťte sa do kože kupujúceho

Napriek tomu, že Rossignol.sk je známa firma, musíme ho spomenúť a pochopíte prečo. Toto je e-shop, ktorý sa vie vcítiť do kože spotrebiteľa. Ak nie ste Adam Žampa, možno máte problém pri výbere lyžiarskej výstroje. Preto Rossignol implementoval funkciu porovnávania produktov. Zákazník si jednoducho vloží produkty do porovnávača. Tie sa mu potom zobrazia v prehľadnej tabuľke aj s parametrami. Okrem toho pravidelne pripravuje akciové ponuky a darčekové poukazy pre dlhodobých klientov. Dokonca si môžete lyže požičať na skúšku.


Porovnávač produktov



Dodávajte rýchlosťou blesku

Nikto nechce čakať. Jednou z výhod tradičných obchodov je, že si tovar hneď odnesiete domov. Preto je rýchlosť dodania pre spotrebiteľov nesmierne dôležitá. Predstavte si, že by ste na produkt čakali týždeň alebo dva? Jedným z obchodov, ktorý expresne rýchlo dodáva tovar je aj Adultstore.sk. Je príkladom toho, že aj obchod pre dospelých môže vyzerať vkusne. Má tiež prepracovanú komunikáciu so zákazníkom a vzhľadom na sortiment dávajú pri dodaní pozor na jeho súkromie. Okrem toho má obchod implementované množstvo funkcií, ako napríklad výsuvné menu, ktoré uľahčuje orientáciu v obchode a rýchlosť nákupu.


Výsuvné menu



Staňte sa aj vy úspešným!

Čo majú všetci piati spoločné? Stále pracujú na zlepšovaní služieb, komunikácii s klientom a pridávajú do e-shopu rôznorodé funkcie, aby mu uľahčili nákup.

SEO optimalizácia zabezpečí, aby sa zákazník na stránku dostal. Prehľadný web, ktorý je navyše user friendly (priateľský pre používateľa), ho vedie k nákupu. Pokročilé funkcie uľahčia výber produktov. Administračný systém pomôže prevádzkovateľovi spracovať jednoducho a rýchlo objednávku. Wuala, e-shop rastie a stáva sa čoraz úspešnejším.


percentage

Pri objednávke webu alebo e-shopu

Získavate 50 % zľavu na SEO ANALÝZU alebo ANALÝZU POUŽITEĽNOSTI

Kontaktujte nás

CEO CreativeSites
Jana Zajícová, CEO
0915 215 555
Obchodné informácie
a cenové ponuky

Sales manager
Michal Mikula
0948 940 910
Obchodný zástupca
CreativeSites, s.r.o.
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Slovenská republika
Fakturačná adresa
CreativeSites, s.r.o.
Heyrovského 8
84103 Bratislava
IČO: 36662674
DIČ: 2022226448
IČ DPH: SK2022226448
Výpis z Obchodného registra
Kontaktné miesto
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Zobraziť na mape

Kontaktný formulár

close
S čím vám pomôžeme?
+421 915 215 555
Mám
záujem