Kategórie
 
 
 
 
 
 
E-commerce podnikanie

Vy ste nestihli CREATIVE summit 2018? Pozrite si prednášky online

Celý deň sa začína, ako inak, kávičkou. :) Hneď po rýchlej registrácii sa účastníci presúvajú v hoteli Saffron k raňajkám a do hlavnej sály. Tam ich už čaká obrovská LED obrazovka a welcome balíčky, do ktorých darčeky venovali partneri konferencie ako GLS, iDoklad, GoUp, Blue Winston, iSklad a mnohí ďalší. Účastníkov víta Ivan Cingel, zástupca spoločnosti CreativeSites, ktorá je organizátorom a odborným garantom konferencie CREATIVE summit. Svetlá sa stlmia. Reflektory zamieria na stage. Začíname.

Ivan Cingel: TOP funkcie pre úspešný e-shop

E-commerce špecialista Ivan Cingel v prvej prednáške ukazuje na konkrétnych príkladoch praktické tipy, ako zefektívňiť a automatizovať procesy v e-shopoch pomocou rôznych funkcií. Približuje výhody jednostránkovej pokladne a šetrí váš čas s chatbotmi. Vysvetľuje personalizovaný upsell a ukazuje, ako vyzerá intuitívna administrácia e-shopu. Spoznajte s ním technologické vychytávky pre e-shopy.

 

Páči sa vám ukážka z prednášky? Pozrite si celý videozáznam z konferencie CREATIVE summit 2018.

 

Pavel Ungr: Ako vlastne uchopiť SEO

Nezávislý SEO konzultant Pavel Ungr odhaľuje, ako vlastne funguje SEO. Vysvetľuje, čo je najdôležitejšie pri analýze kľúčových slov. Názorne ukazuje, ako optimalizovať snippety (napr. meta titulky) a učí vás predávať už vo vyhľadávači. Pridáva praktické príklady textov a odkazov v e-shopoch, ktoré podporujú pozície vo vyhľadávačoch. Aké nástroje použiť na meranie SEO? A aká je jeho budúcnosť? Pozrite si jeho prednášku.

 

Páči sa vám ukážka z prednášky? Pozrite si celý videozáznam z konferencie CREATIVE summit 2018.

 

Pavel Pola: 99+ praktických tipov pre váš emailing

Najúspešnejšiu prednášku celej konferencie má Pavel Pola, ktorý vystupuje ako náhradník za vypadnutého spíkra. Upozorňujeme vás, že túto prednášku si musíte pozrieť, ak posielate zákazníkovi akékoľvek e-maily. Aké robíte chyby? Čo môžete zlepšiť po obsahovej, ale aj technickej stránke? Pozrite si naozaj praktické príklady z e-mailingu menších i väčších e-shopov. A robte veci lepšie. Skúsený e-mail marketér Pavel Pola si pre vás pripravil viac ako 99 konkrétnych tipov.

 

Páči sa vám ukážka z prednášky? Pozrite si celý videozáznam z konferencie CREATIVE summit 2018.

 

Jozef Kozák: 10 omylov v mojom online podnikaní

Majiteľ e-shopu Top-nechty.sk Jozef Kozák nám v krátkej prednáške veľmi úprimne a s humorom ukazuje jeho TOP 10 chýb, ktoré spravil pri tvorbe svojho e-shopu. Tipnete si, ktorá je prvá a najväčšia? Že si zvolil názov Top-nechty.sk, ako sám priznáva. :) Zároveň predstavuje barbarský návod, ako vymyslieť brand za 30 minút. V skratke vysvetľuje, ako sa vyhnúť “SEO peklu” a prečo mu nefungovali PPC kampane. Na záver dodáva efektívne rady, ako pristupovať k zákazníkom, ktoré by mal ovládať aj váš e-shop.

 

Páči sa vám ukážka z prednášky? Pozrite si celý videozáznam z konferencie CREATIVE summit 2018.

 

Panelovka: Chyby v podnikaní

O svojich skúsenostiach z e-commerce biznisu a o omyloch, ktorých sa dopustili, rozprávajú majitelia a manažéri e-shopov. Odpovedajú na otázky, ako napr. ktoré nástroje im prinášajú najväčší zisk či aké investície sa im vyplatili i nevyplatili. Vypočujte si úprimné odpovede a užitočné rady od zástupcov e-shopov: Cyklodresy.sk, Streetsportline.sk, Market24.sk a RunningPro.sk.

 

Páči sa vám ukážka z panelovej diskusie? Pozrite si celý videozáznam z konferencie CREATIVE summit 2018.

 

Peter Štrbo: Naháňačka v online - remarketing

Prečo je remarketing dôležitý pre e-shopy? Kedy využiť statický a kedy dynamický? A ako funguje na webe či na Facebooku? Skúsený online marketér Peter Štrbo rozpráva aj o tom, ktoré produkty sa vám oplatí remarketovať. Hovorí o tom, akých chýb sa e-shopy dopúšťajú najčastejšie a ako optimalizovať kampane k dokonalosti. V jeho prezentácii nájdete aj konkrétne nástroje, ktoré viete využiť pri tvorbe kampaní.

 

Páči sa vám ukážka z prednášky? Pozrite si celý videozáznam z konferencie CREATIVE summit 2018.

 

Martin Brablec: Tvoria dáta content?

Ktorý obsah funguje a prináša reálne výsledky? Content marketér a zakladateľ Obsahovej agentury Martin Brablec začína príbehom o tom, ako hľadali najlepší spôsob merania obsahu. Po dlhom vývoji vlastného nástroja sa rozhodli využiť externý nástroj. Avšak aj ten ukázal, že kvantá dát a robustné merania sú zbytočné, pokiaľ nemáte naozaj obrovskú návštevnosť. Preto je dôležitejšie sa zamerať na kľúčové metriky, ktoré indikujú kvalitu obsahu. Ktoré to sú? Aké konkrétne príčiny sa skrývajú za nízkou čítanosťou alebo nedočítaním článku do konca? Akým spôsobom riešiť obsah? Dozviete sa z prednášky.

 

Páči sa vám ukážka z prednášky? Pozrite si celý videozáznam z konferencie CREATIVE summit 2018.

 

Martin Svoboda: Pomocná ruka z Google

Vyhľadávač, ktorý vládne online svetu, vám poskytuje nástroje ako Analytics, AdWords a Search Console. Ale vedeli ste, že je toho oveľa viac? Martin Svoboda priamo z Google vám predstavuje nástroje, ktoré vám odhalia napr. zákaznícke správanie na rôznych trhoch, rýchlosť načítavania stránok vašej konkurencie, a tiež zaujímavé podklady pre analýzu kľúčových slov pre jazykové mutácie vášho e-shopu. A omnoho viac. Ste zvedavý?

 

Páči sa vám ukážka z prednášky? Pozrite si celý videozáznam z konferencie CREATIVE summit 2018.

 

Tomáš Vrtík: Nebojte sa expandovať

Ako na expanziu do zahraničia krok po kroku vám ukáže Tomáš Vrtík zo spoločnosti Expandeco. Ako si vybrať názov? Na čo si dať pozor pri prekladoch? Ako využiť dostupné zdroje na zistenie konkurenčných výhod? Predstaví vám naozaj konkrétne tipy pre váš e-shop biznis, keď sa chystáte expandovať za hranice. Pozrite si jeho pútavú prezentáciu.

 

Páči sa vám ukážka z prednášky? Pozrite si celý videozáznam z konferencie CREATIVE summit 2018.

 

Eva Kianičková: Výzva alebo kríza? Záleží od uhla pohľadu

Ako si poradiť s krízami v online podnikaní? Ani lovebrand ako Martinus to nemá jednoduché. Záleží v prvom rade na tom, ako sa na ne pozeráte. Konkrétne tipy z praxe, ako zvládnuť výzvy v e-shop podnikaní, vysvetľuje vedúca zákazníckeho servisu Martinusu Eva Kianičková.

 

Páči sa vám ukážka z prednášky? Pozrite si celý videozáznam z konferencie CREATIVE summit 2018.

 

Panelovka: Ako sa oprieť o značku v ťažkých časoch

Ako prežiť krízy v online podnikaní nám prezradili tí, ktorí ich zažili na vlastnej koži. Do diskusie sa zapojili zástupcovia e-shopov Martinus, Feedo.sk a Dedoles.sk. Investujú tieto e-shopy viac do propagácie brandu alebo performance marketingu? Ako im značka pomohla v ťažkom období? Akým spôsobom komunikovali krízu interne? A ako expandovať do zahraničia so zabehnutou značkou na domácom trhu? Ako  vnímajú veľkých hráčov prichádzajúcich na Slovensko? Je Amazon hrozba alebo príležitosť? Ako sa pripravujú? Pozrite si bohatú diskusiu.

 

Páči sa vám ukážka z panelovej diskusie? Pozrite si celý videozáznam z konferencie CREATIVE summit 2018.

 

Panelová diskusia končí a všetci sú pripravení na afterparty. Ľudí zabáva kapela Jay Delver z Brna a diskusia. Vychutnávajú si občerstvenie, kvalitné remeselné pivo a slovenské vínko až do noci. Pozrite si zostrih CREATIVE summitu 2018.

 

Páči sa vám zostrih? Pozrite si celý videozáznam z konferencie CREATIVE summit 2018.

 

Ak chcete byť súčasťou ďalšieho ročníka, prihláste sa na odber nášho newslettera a budete o ňom vedieť ako prvý!

 

 

Generálny partner

Hlavní partneri

Partneri

Mediálni partneri

Ďakujeme za spoluprácu

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia