Kategórie
 
 
 
 
 
 
E-commerce podnikanie

Chcete sa stať Shopom Roku 2016?

Aj vy ste vždy túžili po ocenení za svoj e-commerce biznis? Tento rok máte príležitosť. Zapojte sa do súťaže ShopRoku 2016. Od začiatku decembra môžete registrovať svoj internetový obchod do súťaže, ktorú organizuje Heureka. Pripravili sme pre vás krátky článok, aby ste sa dostali do obrazu a zistili, ako vyhrať. :)

Cena ShopRoku 2016Cena kvality za najlepšie nákupné zážitky

Cenu kvality získava ten najlepšie hodnotený e-shop. Ten, ktorý poskytol svojim zákazníkom výnimočný nákupný zážitok a bol jednoducho najkvalitnejší. Túto cenu môže internetový obchod získať aj v rámci svojej súťažnej kategóri.

Hodnotenie teda prebieha celkovo, ale aj v rámci kategórií a podkategórií. Pokiaľ sa neviete zaradiť sami, do jednej z kategórií vás zaradia samotní organizátori. Či už patríte do Auto-moto, Bývanie, Móda, Šport, IT či do kategórie Erotický tovar, môžete sa zúčastniť.

Hlasovania sa zúčastnia všetci zákazníci, ktorí vyplnia dotazník spokojnosti v službe Overené zákazníkmi od 1.1.2016 do 31.12.2016.

 

Sympatie verejnostiCena popularity za sympatie verejnosti

Ak chcete získať Cenu popularity, nemusíte svoj e-shop nikam registrovať. Mali by ste však zmobilizovať svojich zákazníkov. Vyzvite ich k hlasovaniu prostredníctvom newslettra, banneru na webe alebo inou formou kampane.

Zakázané je “kupovanie hlasov prostredníctvom zliav na nákup v obchode a podmieňovanie hlasov zľavou či zvýhodnením na nákup v e-shope.” Internetové obchody, ktoré porušia pravidlá budú diskvalifikované.

Hlasovať môže každý internetový používateľ od 1. 12. 2016 do 28. 2. 2017 za jeden až tri jeho najobľúbenejšie e-shopy.

 

Cena Heureky od odbornej poroty

A posledná, Cena Heureky, je udeľovaná odbornou porotou.

Registrujú sa samotné e-shopy (alebo ich zapoja do súťaže ich fanúšikovia) pomocou formuláru od 1.12.2016 do 31.1.2017. Pritom registrácia e-shopu na Heureke nie je podmienkou. Dôležité je vo formulári uviesť, čím je e-shop výnimočný a prečo by mal vyhrať.

A teraz už len stačí poriadne zamakať. Pre inšpiráciu si môžete pozrieť minuloročných víťazov. Vyhlásenie tohtoročných výsledkov ShopRoku 2016 prebehne 17.3.2017.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia