Kategórie
 
 
 
 
 
 
E-commerce podnikanie

Ako prebiehal online ročník CREATIVE summitu?

Rok 2020 bol bohatý na nečakané situácie. Heslom dňa je adaptabilita, a to platí i pre svet e-shopov. Prispôsobiť sme sa museli i pri organizácii tohtoročného CREATIVE summitu. Najväčšia e-shopová konferencia na Slovensku sa tento rok odohrala výhradne v online podobe. Kongresovú sálu sme vymenili za štúdio. Odborníci z oblasti e-commerce sa divákom prihovárali prostredníctvom obrazoviek. Aké témy prednášok zazneli tento rok?

 

Organizácia online konferencie si vyžaduje rovnaké odhodlanie ako klasická “offline” verzia. Obzvlášť veľký dôraz musíte klásť na technické zabezpečenie. Náš dlhoročný partner firma Hurricane miesto zvážania techniky na miesto konania summitu nás pozvala do svojho vlastného štúdia. Srdce summitu sa odohrávalo práve tam: uprostred kulís, kamier a obrazoviek, starostlivo a precízne nastavených tak, aby mali diváci čo najkvalitnejší zážitok. Stabilita pripojenia, kvalita obrazu a zvuku, funkčnosť aplikácií - na to všetko dozeral náš tím z bekstejdžu počas celej doby trvania summitu.  

Naši spíkri sa ocitli v trochu inej pozícii ako po minulé roky. Tí, ktorí azda neradi vystupujú pred publikom, si mohli vydýchnuť - s výnimkou jednej prednášky boli všetky nahraté dopredu a následne vysielané online. Po prednáške nasledovali živý chat s konkrétnym odborníkom, do ktorého mohli účastníci prispievať vlastnými otázkami. 


creative_summit_online


Zoznam prednášok 

Témou úvodnej prednášky CREATIVE summitu 2020 bola “Ako zvládnuť redizajn s vylepšením SEO a Google PageSpeed” pod taktovkou nášho COO Ivana Cingela, ktorý sa zhostil i role moderátora celého podujatia. Jeho prednáška sa predovšetkým týkala webdizajnu a metrík, pomocou ktorých meriame funkčnosť a “popularitu” webu. Pre ilustráciu môžete celú prednášku zhliadnuť na tomto linku

Ako špecialistu na tému UX sme si pozvali Gejzu Nagya zo spoločnosti Luigi’s Box, ktorý sa zameral na vyhľadávanie produktov v e-shopoch. E-commerce komunitu poučil, ako zvýšiť konverzný pomer z vyhľadávania pomocou niekoľkých tipov. Jeho prednáška niesla názov: "Search UX: Zvýšenie konverzného pomeru z vyhľadávania".



V prípade, že pri podnikaní využívate cenové porovnávače ako Heureka, Glami či Favi, Libor Toporcer z Invelity je spíker práve pre vás. V prednáške “Ako na cenové porovnávače a produktové vyhľadávače” nahliadol do zákulisia ich fungovania a poradil vám, ako tieto skúsenosti, zúročiť čo najlepšie vo svoj prospech. 

Špecialisti na PPC reklamu ocenili prezentáciu na tému “Maximalizujte zisky z PPC, nie výnosy” pod taktovkou Róberta Lelkesa z Adscademy. Ako naznačuje samotný názov prednášky, Róbert upriamil pozornosť na najrelevantnejšie ukazovatele pri meraní úspešnosti PPC kampaní.

Ak rozbiehate vlastný e-shop či akýkokoľvek brand, skôr či neskôr narazíte na rozličné aspekty práva pri registrácii a rozvoji značky. Advokátka Petra Dolejšová vám v prednáške “Ako pracovať s e-shopom, aby rástla hodnota vášho brandu” vysvetlila, ako zabezpečiť originalitu a hodnotu vašej značky i z právneho hľadiska.

Daniel Višňák, známy “štartovač” nových e-shopov a konzultant, upozornil na často prehliadanú rolu komunikácie so zákazníkmi v prezentácii s názvom “Špičková komunikácia dokáže zvýšiť obrat aj o desiatky percent. Neveríte?

Vo sfére obchodu badáme stále silnejšiu pozíciu e-commerce a obchodu. Nemali by sme však zabúdať, že paralelne s ním existuje i svet kamenných obchodov a “offline” predajní. Ako tieto dva svety úspešne prepojiť a využiť na rozvoj vášho biznisu nám rozpovedali Branislav Belko a Dušan Štajer z The Streets v rámci prednášky “Retail 2.0 - kreatívne prepojenie online s offline”.

Bodku za CREATIVE summitom urobil Filip Podstavec zo spoločnosti Marketing Miner, ktorý svoje skúsenosti zhrnul do piatich bodov v prednáške “5 vecí, ktoré robia e-shopy z pohľadu SEO nesprávne a ako ich robiť správne.”


creative_summit_backstage


Kúpte si videozáznamy z prednášok

Ak vás témy prednášok tohtoročného CREATIVE summitu chytili za vaše srdce biznismena a obanovali ste, že ste ho zmeškali, ponúkame vám druhú šancu. Máte totiž jedinečnú príležitosť zakúpiť si videozáznamy prednášok nielen z aktuálneho ročníka, ale i z predošlých (2018 a 2019). Za férovú cenu získate doživotný prístup k zdroju užitočných vedomostí z oblasti e-commerce, ku ktorým sa môžete vracať ako k obľúbenej knihe - môžete ich zhliadnuť kdekoľvek a kedykoľvek. 

Záznamy z CREATIVE summitu si môžete zadovážiť na tomto linku: https://www.creativesummit.sk/video-zaznamy-2020/. Čitateľom tohto blogu ponúkame i špeciálnu zľavu: pri kúpe zadajte zľavový kód SITES20 a získate zľavu 20€ z celkovej ceny za balíček prednášok. 

creative_summit_logo

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia