Kategórie
 
 
 
 
 
 
E-commerce podnikanie

Ako získať zákazníkov počas krízy?

(Nielen) vaši zákazníci momentálne trávia väčšinu času pod strechami domov. Mnohí z nich sú oveľa častejšie online ako inokedy - hľadajú informácie, "visia" na sociálnych sieťach, a - čo je najdôležitejšie - nakupujú cez e-shopy. Ako k nim prehovoriť?

 

Oslovte zákazníkov cez smartfóny a počítače

E-shopy, ako aj marketéri, majú teraz väčšiu príležitosť osloviť aj tie skupiny zákazníkov, ktoré bežne online nenakupujú a preferujú osobnú návštevu v kamennej predajni. Otvára sa veľký priestor pre rast online publika, na ktoré sa teraz nakupujúci transformujú. Internet sa premenil na jedno preplnené obchodné centrum. Zostáva iba tento trend správne uchopiť. 

Aj v takejto situácii je príležitosť pre budovanie dlhodobých vzťahov a ďalší rast. Majte na pamäti pravidlo: prežiť nie je výsadou najsilnejších, ale tých, čo sa danej situácii dokážu včas a vhodne prispôsobiť. Nepôjde to však bez presunu do online sveta.

Ako získať zákazníkov počas krízy?

 

Zákazníci majú rovnaké potreby ako pred koronou

Život v domácnostiach ide ďalej na plné obrátky. Predstavte si manželov pracujúcich z domu so školopovinnými deťmi. Dátum ich narodenín padol akurát na karanténu, a tak nebudú mať inú možnosť, než oslavovať doma. Ocino s maminou však urobia všetko pre to, aby vystrojili ozajstnú oslavu - upečú tortu a vyzdobia izbu balónikmi a inými párty dekoráciami. A samozrejme - darček! Rodičia strávia pekných pár hodín na nete, kým zoženú, čo potrebujú. E-shopy im všetko potrebné dokážu dodať.

Ľudia trávia doma viac času než kedykoľvek predtým. Majú zrazu priestor dokončiť rôzne rekonštrukčné práce. Budú zháňať materiál či rôzne náradie, či už majú dom so záhradou alebo byt v paneláku. E-shopy sú opäť k dispozícii.

Buďte flexibilní. Taxikári aktuálne nemôžu voziť ľudí, a tak niektorí rozvážajú jedlo či nákupy pre seniorov. Možno budú napokon aj vypomáhať kuriérom, ktorí zažívajú nevídaný nápor. Trh sa vyvíja a keďže táto situácia pravdepodobne nebude krátkodobá, treba sa vyvíjať tiež. Musíte prispôsobiť svoje podnikanie, ak chcete, aby fungovalo ďalej. Nazerajte na súčasnú situáciu ako na výzvu a hľadajte riešenia.

Zákazníci majú rovnaké potreby ako pred koronou

 

Získajte verného zákazníka už dnes

Kamenné obchody sú ohrozené nariadením zatvoriť prevádzky, kým online obchody fungujú ďalej. Niektoré sa dokonca musia vysporiadať s dvoj- až trojnásobným nárastom objednávok. Očividne sa nejeden spotrebiteľ naučil nakupovať cez e-shopy.

Zákazníci, ktorí si teraz zvyknú nakupovať online, môžu ostať vernými zákazníkmi aj po tom, ako odznie kríza. Treba iba vydržať; situácia sa ustáli a vo výhode budú tí, čo neboli nútení odrezať svoj online marketing od zvyšku komunikácie so zákazníkmi. Máte tak jedinečnú možnosť vybudovať si novú základňu fanúšikov

Pre tých, čo majú na svoj rozvoj vyčlenené rezervy, je teraz ten správny čas presunúť svoje pôsobisko do online sféry - k online zákazníkom. Drvivú väčšinu kupujúcich totiž oslovíte iba tam.

Získajte verného zákazníka už dnes

 

Krok za krokom k vlastnému e-shopu

Počas bežnej prevádzky a spleti povinností súvisiacich s kamennou predajňou zvyčajne nie je času nazvyš na tvorbu e-shopu. Prípadne máte ako majiteľ e-shopu strach, že ide o príliš komplikovaný a zdĺhavý proces. A pritom môžete mať vlastný e-shop už v siedmich krokoch. 

Ak potrebujete pomocnú ruku, CREATIVE sites vám vypracujú celý e-shop bez akejkoľvek nutnosti osobného kontaktu, nech sa už nachádzate kdekoľvek. Všetka komunikácia môže prebehnúť prostredníctvom videokonferencii, mailov, či telefonátov. 

Krok za krokom k vlastnému e-shopu

Vyvinuli sme pre vás nový produkt - EKO balík, ktorý zahŕňa komplet funkčný a spoľahlivý e-shop so 60% zľavou z ceny balíka STANDARD. Výhodou je jeho expresné dodanie - do dvoch týždňov je váš. 

Ak k tomu využijete aj služby nášho marketingového oddelenia CREATIVE digital, máte istotu, že spojenie e-shopu so zákazníkom prebehne strategicky, kreatívne, ľudsky a efektívne.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia