Biznis večer s CreativeSites, alebo
ako sa pripraviť na Vianoce a maximalizovať zisk

Späť na BLOG

Koncom septembra sme zorganizovali pre našich klientov už druhý Biznis večer v tomto roku. Zúčastnili sa ho väčšie aj menšie e-shopy od Fann.sk cez Gangstagroup.com, Gigastore.sk či Robel.sk až po Liliputi.sk. E-shopy zo širokej škály oblastí sa zišli, aby zistili, čo nové pre ne pripravujeme, ale aj to, čo sa nám od posledného stretnutia podarilo. Poďte sa s nami pozrieť na rekapituláciu posledných mesiacov, ale aj na hlavné odporúčania pre najdôležitejšiu predajnú sezónu roka - Vianoce.


Rekapitulácia roka 2016


Ako väčšina ľudí, aj my v CreativeSites sme si dali do roku 2016 niekoľko záväzkov. A prezentovali sme vám ich na prvom Biznis večierku. A ako to dopadlo?


Rok 2016

V spolupráci so spoločnosťou Webglobe sa nám podarilo presunúť všetky servery (a s nimi aj e-shopy) do datacentra BENESTRA. A musíme priznať, že sme maximálne spokojní s ich službami. Vykonali sme technologický upgrade (novým hardwareom, nasadením PHP7 a optimalizáciou) a zvýšili sme rýchlosť odozvy až o 70%. Stabilita pripojenia a dostupnosti služieb je aktuálne 100% a sme s veľkou rezervou pripravení na vianočný traffic!

Usilovne sme pracovali aj na vylepšení technickej podpory zákazníkom. Náš helpdesk tím promptnejšie odpovedá na telefonáty i na e-maily. Administračný systém sme rozšírili o sekciu FAQ (najčastejšie kladené otázky s manuálmi). A naďalej vám pravidelne posielame aj newsletter s novinkami.

To, čo ste si určite všetci všimli, je nový dizajn administrácie, ktorý postupne spúšťame na všetkých admin sekciách a vylaďujeme ho podľa vašich požiadaviek. Ide o niekoľko mesačnú tvrdú prácu grafikov, programátorov a testerov. Nový dizajn je modernejší, širší, prehľadnejší. Rôzne sekcie obsahujú nové filtre a mnoho ďalších nových funkcií. Po úplnom spustení nasadíme aj plnú responzivitu a konečne budete môcť pokojne vybavovať objednávky na mobilnom telefóne, aj keď ste na cestách alebo doma v posteli.


Dôležité novinky na najbližšie mesiace


Nedávno sme urobili aj ďalšie dizajnové zmeny. Redizajn šablóny automaticky zasielaných e-mailov z e-shop systému vás i vašich zákazníkov určite poteší. Samozrejme, kto by mal záujem, novú šablónu môžeme taktiež ľubovoľne nadizajnovať pre každý e-shop.

V najbližšej dobe budeme ďalej programovať napríklad aj automatickú kontrolu pri zadávaní e-mailov pri objednávkach a registráciách spolu s automatickým našepkávaním najznámejších e-mail služieb (@gmail.com, @yahoo.com, @seznam.cz, @azet.sk, ...), výsuvné vyhľadávanie aj v kategóriách a výrobcoch a ďalšie funkcie, o ktorých budeme pravidelne informovať newsletterom.

Ďalej sa snažíme aj intenzívne plniť FAQ kvalitnými a výstižnými video návodmi a manuálmi rôznych funkcií a nastavení. Zaviedli sme novú technológiu nahrávania krátkych videí, ktorá nám umožňuje ich rýchlejšie nahrávanie a zverejnenie.

A nakoniec ten najdôležitejší bod. Naším najväčším plánom na najbližšie obdobie je prispôsobovanie obsahu e-shopu pre každého zákazníka individuálne - tzv. personalizácia a modernizácia celého nákupného procesu s cieľom opätovného zvýšenia konverzného pomeru. O tom ale neskôr v pravidelných newsletteroch.


Odporúčania na vianočné obdobie


A ako sa pripraviť na Vianoce? Investovať do tovaru je rozumné. Treba sa poriadne vyzbrojiť. Ale čo tak myslieť aj na to, ako pritiahnuť čo najviac zákazníkov, maximalizovať ich objednávky a vylepšiť ich nákupný zážitok? Prípadne, čo tak urýchliť proces vybavovania objednávok? Poďte sa pozrieť na naše tipy.


Odporúčania na Vianoce

Povedzme si pravdu, väčšina slovenských zákazníkov potrebuje buď nejaký leták s akciami zo supermarketu, alebo knižku s kupónmi, aby urobili nákupy. Obe tieto veci im môžete dať online - ide o jednoduchý newsletter alebo automaticky generovaný kupón ihneď po objednávke (alebo po pár dňoch). Kupóny vieme generovať podľa výšky nákupu a vždy rôzne. Keď zákazník spraví nákup teraz a dostane kupón s platnosťou do Vianoc, určite sa vráti a kúpi darčeky.

Nič nie je lepšie ako personalizovaný newsletter, ktorý dôsledne pripravíte na základe exportov predošlých nákupov zákazníkov. Poskytujeme export predošlých nákupov a tento export si môžete rozdeliť podľa období a domén. Výsledky si následne analyzujete. Budete presne vedieť, koľko kupónov používajú zákazníci a z ktorých kategórií najčastejšie nakupujú. Detaily exportu môžeme dodatočne poslať e-mailom.

Ďalšou dôležitou súčasťou personalizácie sú automaticky generované skupiny produktov napr. na hlavnej stránke alebo v košíku. Personalizovaná hlavná stránka znižuje okamžité odchody a personalizovaná skupina produktov v košíku dokáže zákazníkovi pripomenúť presne tie veci, ktoré mohol zabudnúť pri nákupe. Ide skôr o kombináciu generovaných a odporúčaných produktov za nižšie sumy. Napríklad ku klietke pre papagája by sa generovalo príslušenstvo ako napr. bydielka, hračky alebo krmivo.

Ak chcete mať počas Vianoc čo najviac času na vybavovanie objednávok a nechcete, aby vás neustále otravovali zákazníci, či objednávka dorazila do e-shopu v poriadku, kedy objednávka príde a v akom stave sa nachádza - odporúčame vám zasielanie SMS po prijatí objednávky, po odoslaní objednávky a najlepšie aj so sledovacím číslom balíka.

V neposlednom rade je dôležitá aj informácia priamo pri produkte s predpokladaným termínom doručenia a tento údaj odporúčame posielať aj do Heureky spolu s informáciami o cene dopravy - sú to kľúčové faktory pri rozhodovaní zákazníkov v záplave cien na porovnávačoch a časovom tlaku pred Vianocami.
A úplne na koniec, aby sme čo najviac skrátili čas vývoja nových funkcií v predvianočnom zhone, na vašu požiadavku môžeme nasadiť špeciálny software, ktorý urýchli nahlasovanie chýb a nedostatkov. Ide o pokročilý nástroj s viacerými funkciami, takže kto sa pustí do úprav seriózne, túto pomôcku určite ocení.

Tešíme sa na všetky vaše podnety a pripomienky, ktoré spolu ešte pred Vianocami doladíme. Tak hor sa do príprav na tú najdôležitejšiu sezónu v roku.


Originálnu prezentáciu si môžete pozrieť kliknutím na video nižšie (obsahuje zvuk).


Prezentačné video z Biznis večierka 09/2016:


percentage

Pri objednávke webu alebo e-shopu

Získavate 50 % zľavu na SEO ANALÝZU alebo ANALÝZU POUŽITEĽNOSTI

Kontaktujte nás

CEO CreativeSites
Jana Zajícová, CEO
0915 215 555
Obchodné informácie
a cenové ponuky

Sales manager
Michal Mikula
0948 940 910
Obchodný zástupca
CreativeSites, s.r.o.
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Slovenská republika
Fakturačná adresa
CreativeSites, s.r.o.
Heyrovského 8
84103 Bratislava
IČO: 36662674
DIČ: 2022226448
IČ DPH: SK2022226448
Výpis z Obchodného registra
Kontaktné miesto
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Zobraziť na mape

Kontaktný formulár

close
S čím vám pomôžeme?
+421 915 215 555
Mám
záujem