Ako sme si v CREATIVE sites poradili s krízou

Kategórie
 
 
 
 
 
 
Život v CS

Ako sme si v CREATIVE sites poradili s krízou

Svet sa zmenil zo dňa na deň a ovplyvnil bežný chod veľkého počtu firiem. Zavreté predajne, dodržiavanie odstupu, hygienické opatrenia. Nebolo času nazvyš pripraviť si krízový plán. Mnohé podniky sú nútené improvizovať. Ako sme sa s tým vo firme vysporiadali?

Prirodzene, na prvé miesto sme zaradili naše zdravie. Bezpečnosť kolegov ide ruka v ruke s bezpečnosťou klientov. Aby sme ani jednu skupinu neohrozili, väčšina tímu bola hneď po nástupe pandémie presunutá na home office.
Naplánované osobné stretnutia sa uskutočnili prostredníctvom Skype. Naši obchoďáci Maiki a Janka sa tak museli naučiť, ako uplatňovať svoj šarm aj cez obrazovku počítača :)
Vedúci jednotlivých oddelení si zvykli viesť svoje tímy na diaľku a zvolávať porady z obývačiek či kuchýň. Každý si nastavil štýl komunikácie tak, aby denné úlohy boli splnené - aj bez možnosti osloviť kolegu sediaceho o stôl vedľa.

Porada marketingového teamu na home office pod vedením Janky

Dokázali sme sa tiež pozrieť na chod firmy z inej perspektívy. Zredukovali sme nepotrebné náklady. Zoptimalizovali sme prevádzku tak, aby sme aj v prípade výpadku tržieb nemuseli prepúšťať zamestnancov.
Zaujímavou novinkou je aj tohtoročné presunutie CREATIVE summitu výhradne do online priestoru. Môžeme s radosťou konštatovať, že sa nám podarilo adaptovať sa na súčasnú situáciu bez väčších obetí.

Čo však naši klienti? Aj v čase krízy sme tu pre nich a poskytujeme im plnú podporu!

Publikovali sme pre nich niekoľko blogových článkov - ako byť inšpiratívny v súčasnej situácii, ako komunikovať s klientmi v čase koronakrízy, či 7 krokov, ako prejsť z kamennej predajne na e-shop

Vytvorili sme tiež špeciálny produkt ako prvú pomoc pre podnikanie - EKO balík. Rozhodli ste sa prejsť z kamenného obchodu na e-shop, alebo rozbiehate e-shop od samotného začiatku? Práve EKO balík môže byť tým kľúčovým nástrojom, ako vdýchnuť vášmu biznisu život. Kombinuje totiž tri dôležité faktory - funkčnosť, rýchle dodanie a prijateľnú cenu.

Už do dvoch týždňov môžete mať vlastný, plne funkčný e-shop so 60% zľavou z ceny balíka STANDARD - zvyšok nákladov za vás hradíme my ako pomoc podnikateľom v kríze. V balíku je zahrnutý náš vlastný, intuitívny CMS systém, SEO optimalizácia, prepojenie s kuriérom a platobnou bránou, a mnoho iných funkcií. K tomu, samozrejme, dostanete aj technickú podporu

Klienti však okrem technickej podpory potrebujú aj povzbudenie. Na počiatku krízy je najdôležitejšie jedno - zareagovať rýchlo. Naše marketingové oddelenie si dalo záležať, aby každý klient dostal po vypuknutí krízy e-mail s vyhlásením, že stojíme za vami.

Vedúca marketingu Janka telefonovala s klientmi na dennej báze na ozrejmenie situácie a načrtnutie prognóz do najbližšej budúcnosti. Jej veštba, že do dvoch týždňov si začnú Slováci kompenzovať obmedzenie slobody nakupovaním, sa ukázala ako trefná. Nejeden e-shop zaznamenal rekordné tržby, a tak sa klientom snažíme poradiť, ako vyťažiť z tejto situácie čo najviac.

Náš obchoďák Maiki sa učí očariť klientov i cez SkypeJe totiž nevyhnutné hľadieť až “za koronu” - nezaspať na vavrínoch a nezanedbať rozvoj svojho podnikania

Alfou a omegou prežitia nie je sila, ale schopnosť sa prispôsobiť. Pochopiť, čo ponúka zmena, a včas na ňu zareagovať.
My sme dokázali prijať rýchle opatrenia a zaistiť bezpečnú pozíciu firmy i v čase neistoty.

Ak by ste potrebovali poradiť, ako von z nepriaznivej situácie a podporiť svoj biznis, radi sa s vami podelíme o naše know-how. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia