TOP 7 aplikácií, ktoré motivujú zákazníka k nákupom

Späť na BLOG

Urobili sme pre vás ďalší výber najlepších doplnkových funkcií nášho e-shop systému, tentokrát na podporu predaja produktov. Ako motivovať zákazníka k ďalšiemu či ešte väčšiemu nákupu? Všetkých 7 funkcií nájdete vo vašom admine v záložke App Store. Maximalizujte svoj zisk a spokojnosť vášho zákazníka.


Príbuzné a doplnkové produkty v detaile

Predstavte si, že vášho zákazníka zaujme nejaký produkt. Chce sa o ňom dozvedieť viac, a tak si rozklikne detail. Vloží ho do košíka a v tom uvidí ďalšie produkty, ktoré by sa mu hodili. Dokonca priamo súvisia s jeho nákupom. Vpravo ešte uvidí doplnkové produkty a rozhodne sa kúpiť si aj niečo z nich. Pretože máte funkciu Príbuzné produkty, nakúpil aj to, čo pôvodne nemal v úmysle a ešte je aj spokojný. Pri vybranom produkte odporúčame odkomunikovať viac typov produktov (alternatívne produkty, doplnky, príslušenstvo, príbuzné produkty a pod.).


Doplnkové produkty


Kredity za nákup na ďalší nákup

Aj vy máte v peňaženke Tesco či Billa kartičku a ešte 10 ďalších? Samozrejme, v prvom rade slúžia obchodom, ktoré presne vedia, čo ste kedy kúpili. Na druhej strane vám výmenou za tieto informácie dávajú nejaké tie zľavy a výhody. Podobne funguje aj vernostný program pre zákazníkov Kredity za nákup. Odmeňte zákazníka za nákup kreditom, ktorý ho neskôr motivuje k ďalším nákupom.


Bonus klub pre vašich VIP

Pripravili sme však aj nadstavbu appky Kredity za nákup - tzv. Bonus klub. Prekvapte vašich zákazníkov v nákupnom košíku. Nazbierané kredity si budú môcť vymeniť za vybrané produkty. Vy sami definujete, ktoré produkty môže zákazník takto vymeniť. Súčasťou funkcie je aj možnosťi vymeniť nazbierané kredity za trvalú zľavu (napr. 10%) na všetok tovar.


Bonus klub e-shop


Zľava pri nákupe nad určitú sumu vždy poteší

Nakupujete online. Vložíte jednu položku do svojho košíka. A v tom vám napadne: “Aj mojej sestre by sa to zišlo”. Vložíte teda do košíka produkt v inej farbe. Popritom vás upúta nejaký so súvisiach produktov. Znovu pridáte do košíka. V košíku už rastie astronomická suma, ale spozorniete. Ešte 15 eur a máte 10% zľavu! To sa predsa oplatí!

Zľavy na ľudí vždy zaberali a pravdepodobne ešte aj dlho budú. Definujte zľavu pomocou funkcie Zľava pri nákupe nad určitú sumu.


Pozor, posledné kusy produktov na sklade

“Limitovaná edícia, ... a posledné kusy? Tak to musím ihneď kúpiť!” Nič nevyvolá taký urgentný pocit nákupu, ako keď vidíte posledný kus na sklade. Na tomto princípe funguje appka Posledné kusy produktov. Označené budú produkty, ktorých je na sklade 3 kusy a menej. Nedostatočné množstvo tovaru urýchli rozhodnutie i celý nákupný proces zákazníka.


Posledný kus


Zábavné koleso šťastia

A napokon niečo interaktívne, niečo živé, niečo plné benefitov pre vášho zákazníka. Niečo, čo sa zobrazí pár sekúnd po príchode na stránku a zaujme - Koleso šťastia. Zábavnou formou poskytnete zákazníkovi zľavu, dopravu zdarma či inú výhodu, a vám sa za to odmení nákupom alebo zdieľaním na sociálnej sieti.

Dizajn kolesa bude jedinečne vytvorený na mieru pre váš e-shop (farby, logo, pozadie) našimi grafikmi. Všetky výhry i pravedpodobnosti padnutia určitej výhry si viete sami definovať. A napokon tento účinný nástroj viditeľne zvyšuje predaj. Čo viac si priať?


Koleso šťastia


"Odchyťte" zákazníka, ktorý chcel nakúpiť

Znovu situácia, ktorú ste zažili na vlastnej koži. Nakupujete online. V košíku máte niekoľko produktov a v tom… Musíte odbehnúť, pretože zvoní zvonček pri dverách a v priebehu pár hodín sa k počítaču nevrátite. Alebo nastane iná urgentná situácia. Alebo vám jednoducho spadne internet a vy ste svoj precízne vybraný nákup nemohli dokončiť. Nebudete predsa všetko odznova robiť hneď teraz. Po čase na nákup zabudnete a žijete svojím životom. Ale čo ak by všetko mohlo byť inak?

Funkcia, ktorej vývoj sme tento rok dokončili je tzv. Odchyt zákazníka. Nepredstavujte si pod tým názvom nič drastické. Akonáhle zákazník (hoci aj neregistrovaný) vstúpi do pokladne a zadá svoj e-mail, systém zaznamenáva nákup a čo najviac informácií o ňom. Po 3 alebo 24 hodinách príde zákazníkovi e-mail o nedokončenom nákupe. Všetky informácie spolu s produktami v košíku sa mu zobrazia a on je už len na jeden klik od nákupu. Časové intervaly notifikácií si nastavujete sami. A tak sa môže zákazník vrátiť v čase a dokončiť, čo začal.


Náš e-shop systém ďalej rozvíjame a programujeme aplikácie, ktoré zvyšujú predaj, spokojnosť zákazníkov, prípadne uľahčujú celkovú prácu s e-shopom. Najbližšie si posvietime na to, s akými ekonomickými systémami môžete svoj internetový obchod prepojiť. Poradíme vám, aký informačný systém si vybrať. Ostaňte v strehu. :)


percentage

Pri objednávke webu alebo e-shopu

Získavate 50 % zľavu na SEO ANALÝZU alebo ANALÝZU POUŽITEĽNOSTI

Kontaktujte nás

CEO CreativeSites
Jana Zajícová, CEO
0915 215 555
Obchodné informácie
a cenové ponuky

Sales manager
Michal Mikula
0948 940 910
Obchodný zástupca
CreativeSites, s.r.o.
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Slovenská republika
Fakturačná adresa
CreativeSites, s.r.o.
Heyrovského 8
84103 Bratislava
IČO: 36662674
DIČ: 2022226448
IČ DPH: SK2022226448
Výpis z Obchodného registra
Kontaktné miesto
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Zobraziť na mape

Kontaktný formulár

close
S čím vám pomôžeme?
+421 915 215 555
Mám
záujem