UX & WEB

Spúšťame predaj.
Buďte prvý na CREATIVE summite & EXPO 2019

CREATIVE summit a EXPO 2019 vstupenky

Po úspešnom prvom ročníku CREATIVE summitu 2018 ideme do toho znovu. 5. apríla 2019, x-bionic sphere, Šamorín. Vo väčšom a lepšom. Okrem konferencie vám totižto prinášame aj prvé e-commerce EXPO na Slovensku! To znamená, že sa môžete (ale nemusíte) zúčastniť programu, aby ste získali prehľad o tom, čo vám e-commerce svet ponúka. Vyberte si vstupenku, ktorá vám najviac vyhovuje, na základe nášho návodu.

Čítajte celý článok

Ako maximalizovať počet
dokončených nákupov v e-shope

Posilnenie dôvery

Vieme, že teraz v decembri tvrdo pracujete na doručení všetkých objednávok ešte pred Vianocami. Takže budeme struční a trefní. Všetky tipy, ktoré uvádzame, sa vám hodia ako cez sezónu, tak po celý rok. Práve tento mesiac je však u väčšiny internetových obchodov potenciál najväčší. Nepremrhajte ho! Mnoho zákazníkov sa zastaví uprostred nákupného procesu z rôznych príčin. Poďme sa pozrieť, ktoré to sú a ako konkrétne môžete zvýšiť počet dokončených nákupov.

Čítajte celý článok

Aká je najlepšia platobná metóda
pre e-shop (2. časť)

Platobné brány na e-shope

A sme naspäť s veľkým porovnaním platobných metód a ich poskytovateľov. V prvej časti sme si preklepli platobné brány so slovenským pôvodom. Dnes sa pozrieme na veľkého medzinárodného hráča, ale aj na rýchlo sa rozvíjajúce brány s koreňmi u našich susedov. Na úvod len toľko, že keď si vyberáte platobnú bránu, myslite predovšetkým na svojho zákazníka. Aké platobné metódy mu chcete ponúknuť? Niekedy sa aj väčšia investícia vráti na jeho spokojnosti.

Čítajte celý článok

Aká je najlepšia platobná metóda
pre e-shop (1. časť)

Platobné brány

Hotovosť, dobierka, posielanie peňazí na účet. Taký štandard. Vy chcete ponúknuť zákazníkovi niečo rýchlejšie, jednoduchšie a online. Predsa ani vás nebaví čakať niekoľko dní, kým zákazník zaplatí za svoju objednávku. Navyše pri platbe na dobierku si nákup ešte stále môže rozmyslieť. Ako si teda vybrať tú najlepšiu elektronickú platobnú bránu? Pripravili sme pre vás veľké porovnanie, aby ste sa mohli jednoduchšie rozhodnúť.

Čítajte celý článok

Kedy je čas na redizajn vášho e-shopu
+ TOP redizajny 2016

Vlastný e-shop

Kedy je čas na redizajn? Pokiaľ vám e-shop na kolene zbúchal nejaký vysokoškolák za dve stovky, tak aj okamžite. Ale teraz vážne. Aj ten najkrajší dizajn časom zastará. Každý rok sú v móde iné grafické prvky a trendy. Takže pokiaľ máte dizajn z roku 2012, už naozaj môže byť za zenitom. Ako to spoznáte? A kým sa môžete inšpirovať? Ukážeme vám konkrétne príklady z roku 2016.

Čítajte celý článok

TOP 7 aplikácií, ktoré motivujú zákazníka k nákupom

Online nakupovanie

Urobili sme pre vás ďalší výber najlepších doplnkových funkcií nášho e-shop systému, tentokrát na podporu predaja produktov. Ako motivovať zákazníka k ďalšiemu či ešte väčšiemu nákupu? Všetkých 7 funkcií nájdete vo vašom admine v záložke App Store. Maximalizujte svoj zisk a spokojnosť vášho zákazníka. Od štandardných funkcií po tie naozaj vymakané, ktoré sú zároveň najžiadanejšie. Zistite, ktoré to sú!

Čítajte celý článok

Najlepšie appky na filtráciu produktov

Filter produktov

A máme tu ďalší tip na zlepšenie použiteľnosti vášho e-shopu - FILTER. Jednoduchý a prehľadný filter produktov výrazne zvyšuje percento dokončených nákupov, a teda vaše predaje. Budete šťastný vy i vaši zákazníci, pretože veľmi rýchlo nájdu to, prečo prišli. Win-win. Ukážeme vám 3 doplnkové funkcie na filtrovanie produktov, ktoré si ako zákazník CreativeSites môžete zakúpiť v našom AppStore.

Čítajte celý článok

Vychytávky na zlepšenie použiteľnosti vášho e-shopu

Použiteľnosť webu

Na koľko slovenských e-shopov si len tak z hlavy spomeniete? Na zopár. To je ale dobré, pretože priestor pre zlepšovanie je obrovský. Čo robiť, aby ste sa presadili v slovenskom mori viac ako 7000 e-shopov? Vyšperkujte váš e-shop k dokonalosti. Ukážeme vám niekoľko konkrétných odporúčaní, ako na to. Dôležité je, aby zákazník ľahko našiel, čo hľadá, získal dostatok informácií a nakúpil.

Čítajte celý článok

Slabá použiteľnosť webu? Ako ju zlepšiť

Použiteľnosť e-shopu

Spustili ste web alebo e-shop a už horlivo očakávate prílev nových návštevníkov. Čo ale urobiť preto, aby na vašom webe ostali, porozhliadli sa a dokonca si kúpili váš produkt alebo službu? Ak bude vaša stránka „user friendly“ - priateľská pre používateľov, zvýši to pravdepodobnosť konverzie. Ukážeme si, ako zvýšiť vaše zisky, vďaka zlepšeniu použiteľnosti.

Čítajte celý článok

3 funkcie, ktoré zvýšia konverzie e-shopu

Konverzie e-shopu

Ktoré funkcie sú v našom App Store najžiadanejšie? Predsa tie najúčinnejšie. Zakúpiť od nás si ich síce môžu len naši klienti. Na druhej strane sú inšpiráciou pre všetky e-shopy, ktoré chcú zlepšiť použiteľnosť svojej stránky či e-shopu, a tiež zvýšiť svoje konverzie. Ktoré doplnkové funkcie vám zabezpečia nárast reálnych zákazníkov a zvýšenie predaja?

Čítajte celý článok

percentage

Pri objednávke webu alebo e-shopu

Získavate 50 % zľavu na SEO ANALÝZU alebo ANALÝZU POUŽITEĽNOSTI

Kontaktujte nás

CEO CreativeSites
Jana Zajícová, CEO
0915 215 555
Obchodné informácie
a cenové ponuky

Sales manager
Michal Mikula
0948 940 910
Obchodný zástupca
CreativeSites, s.r.o.
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Slovenská republika
Fakturačná adresa
CreativeSites, s.r.o.
Heyrovského 8
84103 Bratislava
IČO: 36662674
DIČ: 2022226448
IČ DPH: SK2022226448
Výpis z Obchodného registra
Kontaktné miesto
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Zobraziť na mape

Kontaktný formulár

close
S čím vám pomôžeme?
+421 915 215 555
Mám
záujem