Online marketing

Kategórie
 
 
 
 
 
 
Online marketing

Nové pravidlá o zľavách

Európska únia prišla s novým nariadením na ochranu sporebiteľov. Po populárnej téme dvojakej kvality potravín sa tentokrát zamerala na praktiky obchodníkov, ktorí majú svojské spôsoby na vypočítavanie zliav. Aktuálna smernica upravuje nariadenie a bližšie ho špecifikuje. Chcete vedieť, ako sa vyhnúť pokutám?

Online marketing

ako položiť základy vašej značky + vymyslieť názov firmy

Už teda viete, čo budete predávať, a máte približnú predstavu, koľko vás to bude stáť. Naštudovali ste si aj e-commerce legislatívu a práve získavate potrebné povolenia? Výborne! Pokračujeme v plánovaní. Aký je ďalší krok? Predsa plánovanie, ale predtým analýza konkurencie. Vďaka tomu budete vedieť položiť základy vašej značky. Hoci si ich prejdeme len zjednodušene, pochopíte, na čo sa zamerať. Ukážeme vám tiež konkrétne spôsoby, ako vymyslieť názov pre váš nový e-shop.

Online marketing

Ako fungovať vo svete GDPR? Komplexný návod pre e-shopy

Už je to vyše mesiac, čo platí aktualizované nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane osobných údajov známe ako GDPR. Rozruch, zdá sa, utíchol. Ale znamená to, že už máte všetko nastavené správne? Pravdepodobne ste už niečo aplikovali vo vašom e-shope. Čo vám ešte chýba? Na čo ste pri implementácii zabudli? Všetky dôležité info nájdete na jednom mieste spolu s podstatnými odkazmi, napr. na spracovateľské zmluvy či vzor spracovateľského denníka.

Online marketing

9 spôsobov, ako zobudiť svoju kreativitu (a tiež vymyslieť témy na blog)

Už dlhšie máte firemný blog, avšak zasekli ste sa a neviete vymyslieť nové témy? Alebo ešte len plánujete začať, no neviete ako? Najskôr vám ukážeme konkrétne spôsoby, ako môžete vymyslieť nové témy priamo na blog. Neskôr sa dostaneme až po rady, ako celkovo zobudiť svoju kreativitu. Vďaka tomu budete vedieť efektívnejšie riešiť svoje problémy a možno získate inšpiráciu na nové biznis nápady.

Online marketing

3 spôsoby personalizácie, ktorými zvýšite zisky vášho e-shopu

Najskôr jednoduchý príklad, ako to nemá vyzerať: Predstavte si, že máte e-shop s oblečením a robíte výpredaj. Vybrali ste si TOP 10 položiek a poslali ste ich všetkým vašim zákazníkom pomocou newslettra. A tak Pavol dostal do e-mailovej schránky reklamu na pár zľavnených podprseniek a Jana dostala ponuku na akciové pánske tepláky. Na prvý pohľad žiadna katastrofa. Ale ak by ste im poslali iba relevantné produkty, pravdepodobnosť nákupu by bola jednoznačne vyššia. Tak už viete, prečo by ste mali využívať personalizovaný marketing?

Online marketing

Zvýšte váš predaj a posilnite značku vďaka e-mail marketingu

Prečo vôbec posielať e-maily zákazníkovi? Sú len 3 dôvody. Logistika, predaj a branding. V článku Ako, prečo a kedy posielať zákazníkom logistické e-maily sme si vysvetlili ich funkciu budovania vzťahu so zákazníkmi. Dnes sa zameriame na predaj a branding. A práve e-maily zamerané na budovanie značky bývajú neraz podceňované, avšak tiež najdôležitejšie, v rámci posielania newslettrov. Napomáhajú predaju a zároveň budujú vzťah so zákazníkom. Firma si tak vytvára pozitívne povedomie u svojho publika. A keď je nám jasné, čo je cieľom newslettrov a celého e-mail marketingu, poďme sa vrhnúť na to, ako dosiahneme želané výsledky.

Online marketing

4 kroky, ako začať s e-mail marketingom

Posielate zákazníkom newsletter? Ak nie, pravdepodobne prichádzate o značný zisk. Ak už využívate e-mail marketing, ste si istý, že neposielate priveľa alebo naopak primálo newslettrov? Niektoré firmy majú zlozvyk úplne vynechať základné e-maily o zákazníkovej objednávke. Zato na druhej strane ho bombardujú reklamným spamom. Ako na inteligentný e-mail marketing? Ukážeme vám 4 jednoduché kroky, ako začať.

Online marketing

Ako, prečo a kedy posielať zákazníkom logistické e-maily

Predstavte si, že nakúpite v e-shope. Príde vám e-mail o potvrdení registrácie, ale nie o potvrdení objednávky. O pár dní neskôr vám síce zašlú e-mail o spracovaní zásielky, ale bez informácie, kedy vám bude tovar doručený. Jedného krásneho, vopred neurčeného dňa, vám zavolá kuriér, že je pred vaším domom. Ale vy ste cez deň v práci. Kto by to čakal? Akurát ste vytočený, že e-shop absolútne nezvládol základnú komunikáciu. Pričom tieto praktické e-maily sú gro celkovej komunikácie e-shopu so zákazníkom. Aké e-maily, kedy a prečo zákazníkovi posielať, aby bol spokojný? Čítajte ďalej.

Online marketing

Ako vytvoriť content plán pre váš firemný blog

Máte v úmysle vytvoriť na webe alebo v e-shope sekciu Novinky či Blog? Nesporné SEO výhody sú jasné - nový relevantný obsah s kľúčovými slovami. Vzniká content, ktorý môžete zdieľať na sociálnych sieťach. Okrem toho podporuje branding, pretože vystupujete ako odborník, ktorý sa delí s verejnosťou o svoje know-how. Ale s veľkou mocou prichádza veľká zodpovednosť. Keď raz začnete, nemali by ste prestať. Ako si vytvoriť poriadny content plán, ktorý vás bude motivovať k písaniu? Čítajte ďalej.

Online marketing

3 tipy, ako zdokonaliť texty na web

V škole nás všetkých učili písať slohy pekne podľa pravidiel slovenského pravopisu. Základné členenie, dôsledné dodržiavanie slovosledu, diakritika ako z učebnice, ukážková interpunkcia, iba spisovné výrazy. A výsledok bol niekedy milý, ale zväčša mdlý a nudný. Ako sa tomu vyhneme pre písaní textov na web? Ako urobíme text atraktívnym? Máme pre vás zopár tipov, ako vylepšiť vaše texty a blogy.

Online marketing

Ako sa stať majstrom copywriterom

Vytvorili sme pre vás parádny dizajn na mieru, eshop a funkcie šľapú a administračný systém je pripravený a hladný. Prečo hladný? Pretože vy ako náš zákazník ešte potrebujete doplniť produkty, texty, obrázky, jednoducho obsah vášho e-shopu.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia