ONLINE PODNIKANIE

24 fígľov, ako učarovať zákazníkovi
už tieto Vianoce

Vianoce pre e-shopy

Chcete mať tieto Vianoce výnimočné? Chcete, aby váš e-shop zarobil viac než minulý rok? Začnite u vášho zákazníka. A začnite teraz. Týchto 24 krokov/návrhov/nápadov, volajme ich akokoľvek, vám zaručene pomôže k lepším výsledkom už túto Vianočnú sezónu. Nemusíte na váš biznis aplikovať všetky. Spolu však vytvoria krásny synergický efekt.

Čítajte celý článok

Spúšťame predaj.
Buďte prvý na CREATIVE summite & EXPO 2019

CREATIVE summit a EXPO 2019 vstupenky

Po úspešnom prvom ročníku CREATIVE summitu 2018 ideme do toho znovu. 5. apríla 2019, x-bionic sphere, Šamorín. Vo väčšom a lepšom. Okrem konferencie vám totižto prinášame aj prvé e-commerce EXPO na Slovensku! To znamená, že sa môžete (ale nemusíte) zúčastniť programu, aby ste získali prehľad o tom, čo vám e-commerce svet ponúka. Vyberte si vstupenku, ktorá vám najviac vyhovuje, na základe nášho návodu.

Čítajte celý článok

Vlastný e-shop:
Ako položiť základy vašej značky
+ vymyslieť názov firmy

Branding

Už teda viete, čo budete predávať, a máte približnú predstavu, koľko vás to bude stáť. Naštudovali ste si aj e-commerce legislatívu a práve získavate potrebné povolenia? Výborne! Pokračujeme v plánovaní. Aký je ďalší krok? Predsa plánovanie, ale predtým analýza konkurencie. Vďaka tomu budete vedieť položiť základy vašej značky. Hoci si ich prejdeme len zjednodušene, pochopíte, na čo sa zamerať. Ukážeme vám tiež konkrétne spôsoby, ako vymyslieť názov pre váš nový e-shop.

Čítajte celý článok

Vlastný e-shop:
Prehryzte sa legislatívou pre internetové obchody

Legislatíva pre e-shopy

Legislatíva je nočnou morou slovenských podnikateľov. Či chcete alebo nie, na začiatok sa musíte prehrabať zákonmi a nariadeniami, ktoré sa týkajú vášho biznisu. Inak riskujete prinajmenšom pokutu. A kto má pri rozbiehaní e-commerce biznisu peniaze navyše? Pripravili sme pre vás preto zoznam povinnej literatúry. Zároveň vám ukážeme, aké informačné povinnosti musíte spĺňať, kde sa na začiatok potrebujete registrovať a pod.

Čítajte celý článok

Ako maximalizovať počet
dokončených nákupov v e-shope

Posilnenie dôvery

Vieme, že teraz v decembri tvrdo pracujete na doručení všetkých objednávok ešte pred Vianocami. Takže budeme struční a trefní. Všetky tipy, ktoré uvádzame, sa vám hodia ako cez sezónu, tak po celý rok. Práve tento mesiac je však u väčšiny internetových obchodov potenciál najväčší. Nepremrhajte ho! Mnoho zákazníkov sa zastaví uprostred nákupného procesu z rôznych príčin. Poďme sa pozrieť, ktoré to sú a ako konkrétne môžete zvýšiť počet dokončených nákupov.

Čítajte celý článok

Aká je najlepšia platobná metóda
pre e-shop (2. časť)

Platobné brány na e-shope

A sme naspäť s veľkým porovnaním platobných metód a ich poskytovateľov. V prvej časti sme si preklepli platobné brány so slovenským pôvodom. Dnes sa pozrieme na veľkého medzinárodného hráča, ale aj na rýchlo sa rozvíjajúce brány s koreňmi u našich susedov. Na úvod len toľko, že keď si vyberáte platobnú bránu, myslite predovšetkým na svojho zákazníka. Aké platobné metódy mu chcete ponúknuť? Niekedy sa aj väčšia investícia vráti na jeho spokojnosti.

Čítajte celý článok

Aká je najlepšia platobná metóda
pre e-shop (1. časť)

Platobné brány

Hotovosť, dobierka, posielanie peňazí na účet. Taký štandard. Vy chcete ponúknuť zákazníkovi niečo rýchlejšie, jednoduchšie a online. Predsa ani vás nebaví čakať niekoľko dní, kým zákazník zaplatí za svoju objednávku. Navyše pri platbe na dobierku si nákup ešte stále môže rozmyslieť. Ako si teda vybrať tú najlepšiu elektronickú platobnú bránu? Pripravili sme pre vás veľké porovnanie, aby ste sa mohli jednoduchšie rozhodnúť.

Čítajte celý článok

3 spôsoby personalizácie, ktorými zvýšite zisky vášho e-shopu

Content

Najskôr jednoduchý príklad, ako to nemá vyzerať: Predstavte si, že máte e-shop s oblečením a robíte výpredaj. Vybrali ste si TOP 10 položiek a poslali ste ich všetkým vašim zákazníkom pomocou newslettra. A tak Pavol dostal do e-mailovej schránky reklamu na pár zľavnených podprseniek a Jana dostala ponuku na akciové pánske tepláky. Na prvý pohľad žiadna katastrofa. Ale ak by ste im poslali iba relevantné produkty, pravdepodobnosť nákupu by bola jednoznačne vyššia. Tak už viete, prečo by ste mali využívať personalizovaný marketing?

Čítajte celý článok

Vlastný e-shop:
Ako získať peniaze pre svoj e-shop

Content

V poslednom článku sme vám ukázali, koľko vás bude stáť rozbeh e-shopu. V hlave vám takmer okamžite začali víriť otázky typu: Odkiaľ zoženiem peniaze? Našťastie dnes už existuje niekoľko spôsobov, ako získať financie na svoj podnikateľský nápad, ak nemáte dostatočné prostriedky na vlastnom účte. Stále štandardným spôsobom je podnikateľská pôžička z banky. Ale čo ak nechcete žiť v krajine úrokov?

Čítajte celý článok

Vlastný e-shop:
Koľko peňazí potrebujete na rozbeh
e-shopu

Content

Už máte nápad pre vaše e-commerce podnikanie? Super, ale to najťažšie je ešte pred vami. Prevádzkovanie e-shopu nie je podnikanie, ktoré sa dá začať s nulou na účte. Peniaze sú základom. Koľko financií na začiatok reálne potrebujete? Čo všetko budú vaše počiatočné náklady? Ako možno získať prostriedky? A na čom môžete ušetriť? To všetko a ešte viac vám prezradíme v tomto článku.

Čítajte celý článok

Vlastný e-shop:
Nápady pre Váš e-commerce biznis

Ako založiť vlastný e-shop

Ako založiť vlastný e-shop? Čo všetko na začiatok potrebujete? Pomôžeme vám rozbehnúť váš nový biznis kúsok po kúsku. A čo je ten prvý kúsok? Nápad je základ. Najskôr potrebujete vedieť, čo budete predávať vo vašom e-shope. Ukážeme vám, ako získať nápady a ako si vybrať ten s najväčším potenciálom. Zistíte, kto je vaša cieľová skupina a čo sa môžete naučiť od konkurencie. Krok za krokom spolu pripravíme váš nový e-shop.

Čítajte celý článok

Koľko stojí vytvorenie e-shopu?

Koľko stojí vytvorenie e-shopu

Aj keď sa táto otázka môže zdať jednoduchá, reálna odpoveď je o dosť zložitejšia. Vytvorenie internetového obchodu nie je štandardný produkt. Je to služba, ktorej cena sa odvíja od množstva faktorov. Tvorba e-shopu či webu závisí od vašich požiadaviek, od náročnosti tvorby dizajnu, implementácie špecifických funkcií a ďalších vecí.

Čítajte celý článok

Kedy je čas na redizajn vášho e-shopu
+ TOP redizajny 2016

Vlastný e-shop

Kedy je čas na redizajn? Pokiaľ vám e-shop na kolene zbúchal nejaký vysokoškolák za dve stovky, tak aj okamžite. Ale teraz vážne. Aj ten najkrajší dizajn časom zastará. Každý rok sú v móde iné grafické prvky a trendy. Takže pokiaľ máte dizajn z roku 2012, už naozaj môže byť za zenitom. Ako to spoznáte? A kým sa môžete inšpirovať? Ukážeme vám konkrétne príklady z roku 2016.

Čítajte celý článok

Vlastný e-shop: Ako založiť e-shop krok za krokom

Vlastný e-shop

Na začiatku online podnikania musíte veľa googliť. Preto sme sa rozhodli vám to uľahčiť. Najbližších 6 mesiacov vám budeme servírovať informácie z rôznych oblastí. Zistíte, čo všetko potrebujete mať a vedieť, aby ste mohli rozbehnúť svoje e-commerce podnikanie.

Čítajte celý článok

Ako si nájsť vhodných adminov
na správu e-shopu

Admin e-shopu

Kedysi ste všetko zvládali sami. Vymysleli ste si svoj biznis, nakúpili produkty. Vytvorili sme vám parádny e-shop na mieru. A začali ste sa rozbiehať. Objednávky pribúdali. Ale potom prišla chvíľa zlomu. Už neviete, kam skôr skočiť. Každý sa dostane do momentu, keď už nezvláda robiť všetko úplne sám. A to je v poriadku, pretože váš biznis rastie. Ale stratégia “vyspím sa o mesiac” nakoniec prestane fungovať. Ako to vyriešiť? Nový človek, resp. noví ľudia aspoň na part-time. Kde ich zobrať? Akí by mali byť?

Čítajte celý článok

24 dní do Vianoc - dosť bolo príprav,
ide do tuhého!

Mikuláš

Z každého výkladu kričia Vianoce. Už dávno to hlásia aj televízne reklamy. Dokonca vianočné trhy sa v Bratislave začali už minulý týždeň. A čo váš internetový obchod? Je pripravený na hlavnú sezónu? Urobíme si revíziu toho, čo by ste už mali mať hotové. Zároveň máme pre vás 4 tipy, čo ešte stihnete urobiť pre to, aby ste maximalizovali predaje svojho e-shopu.

Čítajte celý článok

Chcete sa stať Shopom Roku 2016?

Nákupný sviatok

Aj vy ste vždy túžili po ocenení za svoj e-commerce biznis? Tento rok máte príležitosť. Zapojte sa do súťaže ShopRoku 2016. Od začiatku decembra môžete registrovať svoj internetový obchod do súťaže, ktorú organizuje Heureka. Pripravili sme pre vás krátky článok, aby ste sa dostali do obrazu a zistili, ako vyhrať. :)

Čítajte celý článok

Spokojný zákazník je najlepšia stratégia.
8 krokov, ako ho získať

Analýza zákazníka

Viete, ktorý zákazník sa vráti nakúpiť znova? Iba ten spokojný. No naozajstný zážitok získa, ak ich prekonáte. Prejdeme si zákazníkovu skúsenosť bod po bode. Pretože nákupom sa nič nekončí. Ako sa vraví, je vždy lacnejšie si zákazníkov udržať, než neustále získavať nových. Preto je budovanie zákazníckej lojality a spokojnosti také dôležité. Ide o vytváranie zážitku každým jedným nákupom. Poďte sa pozrieť na 8 krokov, vďaka ktorým prekonáte zákazníkove očakávania.

Čítajte celý článok

E-shop na mieru vs. Open Source.
Čo sa vám oplatí viac?

Prvá web stránka

Pri prevádzkovaní e-shopu je nesmierne dôležité, aké technické riešenie si vyberiete. CMS (Content Management System) je v podstate redakčný systém, cez ktorý spravujete obsah svojho e-shopu. Mal by byť bezpečný, spoľahlivý a malo by sa vám v jeho prostredí dobre pracovať s obsahom, objednávkami, produktmi atď. A keď nastane problém, mali by ste sa mať na koho obrátiť. Pozrieme sa na výhody a nevýhody dvoch typov CMS. Open Source redakčný systém vs. Closed Source riešenie na mieru. Poďme na to.

Čítajte celý článok

Ako, prečo a kedy posielať zákazníkom logistické e-maily

Nespokojný zákazník

Predstavte si, že nakúpite v e-shope. Príde vám e-mail o potvrdení registrácie, ale nie o potvrdení objednávky. O pár dní neskôr vám síce zašlú e-mail o spracovaní zásielky, ale bez informácie, kedy vám bude tovar doručený. Jedného krásneho, vopred neurčeného dňa, vám zavolá kuriér, že je pred vaším domom. Ale vy ste cez deň v práci. Kto by to čakal? Akurát ste vytočený, že e-shop absolútne nezvládol základnú komunikáciu. Pričom tieto praktické e-maily sú gro celkovej komunikácie e-shopu so zákazníkom. Aké e-maily, kedy a prečo zákazníkovi posielať, aby bol spokojný?

Čítajte celý článok

Ako sa popasovať so sťažnosťami nespokojných zákazníkov

Nespokojný zákazník

Máte pravdu. V prvom rade im treba predchádzať. Ale sem-tam sa nejaká tá sťažnosť objaví. Vtedy prichádza na rad krízová komunikácia. Spravidla bývajú nespokojní zákazníci tí “najhlučnejší”, a preto vedia narobiť najväčšie škody. Ukážeme vám, ako problémom predchádzať, čo všetko môže spôsobiť nespokojnosť zákazníka, a tiež ako obmedziť nežiadúce následky na minimum.

Čítajte celý článok

5 dôvodov, prečo bude zákazník dôverovať vášmu e-shopu

Šťastný zákazník

Vybudovať si vzťah so zákazníkom nie je jednoduché. Chce to veľa energie a úsilia. Ale jedno je isté - oplatí sa vám to. Jednoduchšie aj lacnejšie je udržať si stáleho než získať nového zákazníka. Okrem toho vás práve vaši verní zákazníci podržia, keď to bude potrebné, napr. v časoch krízy, keď sa zatrasie zem pod vašou online reputáciou. A ako si vybudovať u zákazníkov dôveru? Máme pre vás 5 tipov, ktoré zaručene zaberú.

Čítajte celý článok

Najkrajšie e-shopy v našej histórii

Najkrajší e-shop

Predstavte si, že sa vám narodí bábätko. Keďže je vaše, ste presvedčený, že ste v živote krajšie dieťa nevideli. Takýto pocit máme pri každom e-shope, ktorý stvoríme. Napriek tomu sme sa rozhodli vybrať tie najlepšie dizajny, ktoré sa našim šikovným grafikom podarili. Od známych značiek cez čerstvé, ale o to odhodlanejšie e-shopy, ktoré si zaslúžene získali dôveru zákazníkov a ďalej budújú svoj biznis.

Čítajte celý článok

Slabá použiteľnosť webu? Ako ju zlepšiť

Použiteľnosť e-shopu

Spustili ste web alebo e-shop a už horlivo očakávate prílev nových návštevníkov. Čo ale urobiť preto, aby na vašom webe ostali, porozhliadli sa a dokonca si kúpili váš produkt alebo službu? Ak bude vaša stránka „user friendly“ - priateľská pre používateľov, zvýši to pravdepodobnosť konverzie. Ukážeme si, ako zvýšiť vaše zisky, vďaka zlepšeniu použiteľnosti.

Čítajte celý článok

Ako vzniklo CreativeSites, true story

Vznik CreativeSites

Píše sa rok 2006. Pluto stráca status planéty, Majstrovstvá sveta v hokej vyhráva Švédsko. Na Slovensku platíme korunami. V móde sú vyklápacie a vysúvacie mobily, internet nie je samozrejmosťou a najpoužívanejším prehliadačom je Internet Explorer. Mladý pár rozbieha novú firmu CreativeSites. Prečítajte si, ako sa to všetko zomlelo.

Čítajte celý článok

Do nového roku s CreativeSites

Nový rok

Začína sa nový rok a vy už určite máte v hlave minimálne tri predsavzatia. Aj my sme si veru predsavzali, ale to, čo každý rok. Byť výnimoční a najlepší v tvorbe webov a e-shopov na mieru. Kto sa bude starať o vaše projekty v novom roku 2016? Predstavíme vám 20 ľudí, ktorí sa snažia urobiť všetko preto, aby bol váš online biznis dlhodobo funkčný a úspešný.

Čítajte celý článok

Podnikateľ a dielňa na e-shopy

Tvorba e-shopov

Ste zvedaví, ako sa vytvára taký e-shop? Dnes vám priblížime, čo všetko sa skrýva za výrobou na mieru. Každý projekt je iný. Sú to týždne, dni a hodiny práce od tvorby dizajnu cez funkcionalitu stránky až po celkovú implementáciu. Rýchlosť celého procesu navyše ovplyvňuje aj sám klient. Čo teda robiť, aby ste mali e-shop čo najskôr k dispozícii a rozbehli svoj biznis?

Čítajte celý článok

5 tipov, ako potešiť zákazníka na Vianoce

Tipy na Vianoce

Už ste si vymysleli vianočné ťaháky na zákazníkov? Stále nie je neskoro. Prieskum ukázal, že takmer polovica vianočných nákupov sa deje dva týždne pred Vianocami. Ak sú vašou cieľovkou muži alebo mladšie generácie, toto percento sa ešte zvyšuje. Vianočná sezóna je kľúčovou pre váš e-shop. Ako v tomto rušnom období prekonať konkurenciu? Ako motivovať zákazníkov, aby nakúpili práve u vás?

Čítajte celý článok

Ako sa stať úspešným e-shopom

Úspešný biznis

V dnešnom e-shop boome je na trhu čoraz ťažšie presadiť sa. Ak však naozaj chcete byť dobrý a učíte sa od najlepších, vždy máte šancu stať sa úspešným. Vybrali sme preto 5 online obchodov z radov našich klientov. Väčšina z nich nie sú "zabehnuté značky", ale usilovné rastúce firmy, ktoré tiež začínali s minimom objednávok. Odhalíme vám tajomstvá ich úspechu, tipy a triky. Nechajte sa inšpirovať.

Čítajte celý článok

percentage

Pri objednávke webu alebo e-shopu

Získavate 50 % zľavu na SEO ANALÝZU alebo ANALÝZU POUŽITEĽNOSTI

Kontaktujte nás

CEO CreativeSites
Jana Zajícová, CEO
0915 215 555
Obchodné informácie
a cenové ponuky

Sales manager
Michal Mikula
0948 940 910
Obchodný zástupca
CreativeSites, s.r.o.
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Slovenská republika
Fakturačná adresa
CreativeSites, s.r.o.
Heyrovského 8
84103 Bratislava
IČO: 36662674
DIČ: 2022226448
IČ DPH: SK2022226448
Výpis z Obchodného registra
Kontaktné miesto
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Zobraziť na mape

Kontaktný formulár

close
S čím vám pomôžeme?
+421 915 215 555
Mám
záujem