ONLINE MARKETING

24 fígľov, ako učarovať zákazníkovi
už tieto Vianoce

Vianoce pre e-shopy

Chcete mať tieto Vianoce výnimočné? Chcete, aby váš e-shop zarobil viac než minulý rok? Začnite u vášho zákazníka. A začnite teraz. Týchto 24 krokov/návrhov/nápadov, volajme ich akokoľvek, vám zaručene pomôže k lepším výsledkom už túto Vianočnú sezónu. Nemusíte na váš biznis aplikovať všetky. Spolu však vytvoria krásny synergický efekt.

Čítajte celý článok

Spúšťame predaj.
Buďte prvý na CREATIVE summite & EXPO 2019

CREATIVE summit a EXPO 2019 vstupenky

Po úspešnom prvom ročníku CREATIVE summitu 2018 ideme do toho znovu. 5. apríla 2019, x-bionic sphere, Šamorín. Vo väčšom a lepšom. Okrem konferencie vám totižto prinášame aj prvé e-commerce EXPO na Slovensku! To znamená, že sa môžete (ale nemusíte) zúčastniť programu, aby ste získali prehľad o tom, čo vám e-commerce svet ponúka. Vyberte si vstupenku, ktorá vám najviac vyhovuje, na základe nášho návodu.

Čítajte celý článok

Vlastný e-shop:
Ako položiť základy vašej značky
+ vymyslieť názov firmy

Branding

Už teda viete, čo budete predávať, a máte približnú predstavu, koľko vás to bude stáť. Naštudovali ste si aj e-commerce legislatívu a práve získavate potrebné povolenia? Výborne! Pokračujeme v plánovaní. Aký je ďalší krok? Predsa plánovanie, ale predtým analýza konkurencie. Vďaka tomu budete vedieť položiť základy vašej značky. Hoci si ich prejdeme len zjednodušene, pochopíte, na čo sa zamerať. Ukážeme vám tiež konkrétne spôsoby, ako vymyslieť názov pre váš nový e-shop.

Čítajte celý článok

Stručný prehľad SEO a online marketingových trendov
na rok 2017

Content

Čo je v roku 2017 dôležité po technickej a čo po obsahovej stránke v rámci SEO? Aké sú trendy v online marketingu v tomto roku? Čo robiť, ak máte menšiu firmu s menším rozpočtom? Prebehnite si s nami všetky dôležité info, ktoré potrebujete vedieť, aby ste aj počas tohto roka udržali krok s konkurenciou. A ideálne ju aj predbehli.

Čítajte celý článok

Sledujte svoju konkurenciu online a získajte náskok

Sledujte svoju konkurenciu online

Konkurencia vám už dlhšie šliape na vaše virtuálne päty. Premýšľate, ako si vytvoriť náskok? Na začiatok upozorňujeme, aby ste sa vyhli nerozvážnym a nekalým nápadom. Pokiaľ chcete zvíťaziť, odporúčame na to ísť poctivo. Prečo? Pretože je to efektívnejšie, účinnejšie a hoci to chce viac času, budete mať pokojné svedomie a viditeľné výsledky. Čo viac si priať?

Čítajte celý článok

Ktoré spätné odkazy sú účinnejšie
a ako sa vyhnúť penalizácii od Google

Nákupný sviatok

O dôležitosti linkbuildingu a možnostiach, ako získať a budovať spätné odkazy, sme si hovorili už dávnejšie. Spätné odkazy tvoria veľkú časť optimalizácie pre vyhľadávače. Na ich získanie existujú viac, ale aj menej efektívne spôsoby. Ušetrite čas a energiu. Dnes si ukážeme, ktoré backlinky sa vám oplatia viac než iné, aby ste vedeli sústrediť svoju pozornosť na efektívne off-page SEO. Taktiež zistíte, na čo si pri linkbuildingu dávať pozor, aby vás obišli penalizácie od Google.

Čítajte celý článok

Nezmeškajte špeciálne novembrové sviatky vašich zákazníkov

Nákupný sviatok

Keď sa povie sviatky, napadnú vám Vianoce, Veľká noc a podobne? Tentokrát máme však na mysli nákupné sviatky, ktoré sa nespájajú s voľnom či prázdninami, ale práve s novembrom. Už teraz sa môžete zapojiť do Dňa dopravy zdarma, ktorý sa chystá v polovici mesiaca pre slovenských e-shop zákazníkov. A keďže je november treba si pre zákazníkov pripraviť aj nejaké špeci zľavy na tzv. Black Friday a Cyber Monday. Veľké výpredaje, ktoré prišli z Ameriky, si rýchlo získali povesť aj na Slovensku. Kde nájdete viac info a ako sa zapojiť? Čítajte ďalej.

Čítajte celý článok

Zvýšte váš predaj a posilnite značku
vďaka newslettrom

E-mail marketing

Prečo vôbec posielať e-maily zákazníkovi? Sú len 3 dôvody. Logistika, predaj a branding. A práve e-maily zamerané na budovanie značky bývajú neraz podceňované, avšak tiež najdôležitejšie, v rámci posielania newslettrov. Napomáhajú predaju a zároveň budujú vzťah so zákazníkom. Firma si tak vytvára pozitívne povedomie u svojho publika. A keď je nám jasné, čo je cieľom newslettrov a celého e- mail marketingu, poďme sa vrhnúť na to, ako dosiahneme želané výsledky.

Čítajte celý článok

Spokojný zákazník je najlepšia stratégia.
8 krokov, ako ho získať

Analýza zákazníka

Viete, ktorý zákazník sa vráti nakúpiť znova? Iba ten spokojný. No naozajstný zážitok získa, ak ich prekonáte. Prejdeme si zákazníkovu skúsenosť bod po bode. Pretože nákupom sa nič nekončí. Ako sa vraví, je vždy lacnejšie si zákazníkov udržať, než neustále získavať nových. Preto je budovanie zákazníckej lojality a spokojnosti také dôležité. Ide o vytváranie zážitku každým jedným nákupom. Poďte sa pozrieť na 8 krokov, vďaka ktorým prekonáte zákazníkove očakávania.

Čítajte celý článok

4 kroky, ako začať s e-mail marketingom e- shopu

E-mail marketing

Posielate zákazníkom newsletter? Ak nie, pravdepodobne prichádzate o značný zisk. Ak už využívate e-mail marketing, ste si istý, že neposielate priveľa alebo naopak primálo newslettrov? Niektoré firmy majú zlozvyk úplne vynechať základné e-maily o zákazníkovej objednávke. Zato na druhej strane ho bombardujú reklamným spamom. Ako na inteligentný e-mail marketing? Ukážeme vám 4 jednoduché kroky, ako začať.

Čítajte celý článok

Ako, prečo a kedy posielať zákazníkom logistické e-maily

Nespokojný zákazník

Predstavte si, že nakúpite v e-shope. Príde vám e-mail o potvrdení registrácie, ale nie o potvrdení objednávky. O pár dní neskôr vám síce zašlú e-mail o spracovaní zásielky, ale bez informácie, kedy vám bude tovar doručený. Jedného krásneho, vopred neurčeného dňa, vám zavolá kuriér, že je pred vaším domom. Ale vy ste cez deň v práci. Kto by to čakal? Akurát ste vytočený, že e-shop absolútne nezvládol základnú komunikáciu. Pričom tieto praktické e-maily sú gro celkovej komunikácie e-shopu so zákazníkom. Aké e-maily, kedy a prečo zákazníkovi posielať, aby bol spokojný?

Čítajte celý článok

Ako sa popasovať so sťažnosťami nespokojných zákazníkov

Nespokojný zákazník

Máte pravdu. V prvom rade im treba predchádzať. Ale sem-tam sa nejaká tá sťažnosť objaví. Vtedy prichádza na rad krízová komunikácia. Spravidla bývajú nespokojní zákazníci tí “najhlučnejší”, a preto vedia narobiť najväčšie škody. Ukážeme vám, ako problémom predchádzať, čo všetko môže spôsobiť nespokojnosť zákazníka, a tiež ako obmedziť nežiadúce následky na minimum.

Čítajte celý článok

5 dôvodov, prečo bude zákazník dôverovať vášmu e-shopu

Šťastný zákazník

Vybudovať si vzťah so zákazníkom nie je jednoduché. Chce to veľa energie a úsilia. Ale jedno je isté - oplatí sa vám to. Jednoduchšie aj lacnejšie je udržať si stáleho než získať nového zákazníka. Okrem toho vás práve vaši verní zákazníci podržia, keď to bude potrebné, napr. v časoch krízy, keď sa zatrasie zem pod vašou online reputáciou. A ako si vybudovať u zákazníkov dôveru? Máme pre vás 5 tipov, ktoré zaručene zaberú.

Čítajte celý článok

Vychytávky na zlepšenie použiteľnosti vášho e-shopu

Použiteľnosť webu

Na koľko slovenských e-shopov si len tak z hlavy spomeniete? Na zopár. To je ale dobré, pretože priestor pre zlepšovanie je obrovský. Čo robiť, aby ste sa presadili v slovenskom mori viac ako 7000 e-shopov? Vyšperkujte váš e-shop k dokonalosti. Ukážeme vám niekoľko konkrétných odporúčaní, ako na to. Dôležité je, aby zákazník ľahko našiel, čo hľadá, získal dostatok informácií a nakúpil.

Čítajte celý článok

Je linkbuilding ešte stále dôležitý pre SEO?

Linkbuilding

Linkbuilding, budovanie spätných odkazov, sú referencie v online svete. Ukazujú vyhľadávačom, na ktorej stránke je niečo zaujímavé a hodnotné. Spätné odkazy boli úplným základom a hlavným merítkom hodnotenia vyhľadávača. Ale ako je to dnes? Sú ešte stále dôležité? Váha on-page a off-page SEO faktorov sa vyrovnala. Ako teda vytvárať sieť odkazov efektívne a účinne?

Čítajte celý článok

7 zákonov SEO, ktoré by ste mali ovládať

SEO princípy

Ste zvedavý, ako môžete optimalizovať svoj e-shop či web stránku pre internetové vyhľadávače? Máme pre vás pokračovanie článku Ako prísť o svoje SEO panenstvo. Podrobnejšie zistíte, čo ovplyvňuje výsedky vyhľadávania. Naučíme vás, ako si poradiť so štruktúrou e-shopu, s textami i obrázkami. Využite celý potenciál vašej stránky a zabezpečte si konkurenčnú výhodu.

Čítajte celý článok

Ako prísť o svoje SEO panenstvo

Základy SEO

Už ste o SEO, optimalizácii pre vyhľadávače, niečo počuli. Viete, že je to dôležité. No napriek tomu sa v tejto oblasti nevyznáte? Prezradíme vám, ako na to. SEO zabezpečujte, aby ste dosiahli čo najvyššie pozície vo vyhľadávači (napr. Google), a to organicky – čiže bez platenej reklamy. Preto je optimalizácia taká dôležitá, ak chcete viesť úspešný online biznis.

Čítajte celý článok

Ako sa stať úspešným e-shopom

Úspešný biznis

V dnešnom e-shop boome je na trhu čoraz ťažšie presadiť sa. Ak však naozaj chcete byť dobrý a učíte sa od najlepších, vždy máte šancu stať sa úspešným. Vybrali sme preto 5 online obchodov z radov našich klientov. Väčšina z nich nie sú "zabehnuté značky", ale usilovné rastúce firmy, ktoré tiež začínali s minimom objednávok. Odhalíme vám tajomstvá ich úspechu, tipy a triky. Nechajte sa inšpirovať.

Čítajte celý článok

percentage

Pri objednávke webu alebo e-shopu

Získavate 50 % zľavu na SEO ANALÝZU alebo ANALÝZU POUŽITEĽNOSTI

Kontaktujte nás

CEO CreativeSites
Jana Zajícová, CEO
0915 215 555
Obchodné informácie
a cenové ponuky

Sales manager
Michal Mikula
0948 940 910
Obchodný zástupca
CreativeSites, s.r.o.
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Slovenská republika
Fakturačná adresa
CreativeSites, s.r.o.
Heyrovského 8
84103 Bratislava
IČO: 36662674
DIČ: 2022226448
IČ DPH: SK2022226448
Výpis z Obchodného registra
Kontaktné miesto
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Zobraziť na mape

Kontaktný formulár

close
S čím vám pomôžeme?
+421 915 215 555
Mám
záujem