CONTENT MARKETING

Spúšťame predaj.
Buďte prvý na CREATIVE summite & EXPO 2019

CREATIVE summit a EXPO 2019 vstupenky

Po úspešnom prvom ročníku CREATIVE summitu 2018 ideme do toho znovu. 5. apríla 2019, x-bionic sphere, Šamorín. Vo väčšom a lepšom. Okrem konferencie vám totižto prinášame aj prvé e-commerce EXPO na Slovensku! To znamená, že sa môžete (ale nemusíte) zúčastniť programu, aby ste získali prehľad o tom, čo vám e-commerce svet ponúka. Vyberte si vstupenku, ktorá vám najviac vyhovuje, na základe nášho návodu.

Čítajte celý článok

Aktualizácia od Google:
Zverejňujete odborný obsah?
Musí spĺňať tieto 3 kritériá

Aktualizácia algoritmu od Google

Možno ste si už všimli, že 1. augusta Google aktualizoval svoj algoritmus. Prečo by vás to malo zaujímať? Pretože táto aktualizácia môže radikálne zmeniť umiestnenie vášho webu vo vyhľadávaní. Najmä pokiaľ váš web patrí medzi tzv. YMYL stránky (Your Money, Your Life). Ide o weby, ktoré sa týkajú predovšetkým financií či zdravia, ale aj informácií, ktoré môžu mať potenciálne negatívny dopad na život človeka. Ak aj vy publikujete odborné články a informácie, čítajte ďalej.

Čítajte celý článok

9 spôsobov, ako zobudiť svoju kreativitu
(a tiež vymyslieť témy na blog)

Zobuďte svoju kreativitu

Už dlhšie máte firemný blog, avšak zasekli ste sa a neviete vymyslieť nové témy? Alebo ešte len plánujete začať, no neviete ako? Najskôr vám ukážeme konkrétne spôsoby, ako môžete vymyslieť nové témy priamo na blog. Neskôr sa dostaneme až po rady, ako celkovo zobudiť svoju kreativitu. Vďaka tomu budete vedieť efektívnejšie riešiť svoje problémy a možno získate inšpiráciu na nové biznis nápady. Čítajte celý článok

Sledujte svoju konkurenciu online a získajte náskok

Sledujte svoju konkurenciu online

Konkurencia vám už dlhšie šliape na vaše virtuálne päty. Premýšľate, ako si vytvoriť náskok? Na začiatok upozorňujeme, aby ste sa vyhli nerozvážnym a nekalým nápadom. Pokiaľ chcete zvíťaziť, odporúčame na to ísť poctivo. Prečo? Pretože je to efektívnejšie, účinnejšie a hoci to chce viac času, budete mať pokojné svedomie a viditeľné výsledky. Čo viac si priať?

Čítajte celý článok

Zvýšte váš predaj a posilnite značku
vďaka newslettrom

E-mail marketing

Prečo vôbec posielať e-maily zákazníkovi? Sú len 3 dôvody. Logistika, predaj a branding. A práve e-maily zamerané na budovanie značky bývajú neraz podceňované, avšak tiež najdôležitejšie, v rámci posielania newslettrov. Napomáhajú predaju a zároveň budujú vzťah so zákazníkom. Firma si tak vytvára pozitívne povedomie u svojho publika. A keď je nám jasné, čo je cieľom newslettrov a celého e- mail marketingu, poďme sa vrhnúť na to, ako dosiahneme želané výsledky.

Čítajte celý článok

4 kroky, ako začať s e-mail marketingom e- shopu

E-mail marketing

Posielate zákazníkom newsletter? Ak nie, pravdepodobne prichádzate o značný zisk. Ak už využívate e-mail marketing, ste si istý, že neposielate priveľa alebo naopak primálo newslettrov? Niektoré firmy majú zlozvyk úplne vynechať základné e-maily o zákazníkovej objednávke. Zato na druhej strane ho bombardujú reklamným spamom. Ako na inteligentný e-mail marketing? Ukážeme vám 4 jednoduché kroky, ako začať.

Čítajte celý článok

Naučte sa písať blog krok za krokom

Nespokojný zákazník

Chcete aj vy poznať tajomstvo písania blogov? Asi vás sklameme, pretože unikátna formulka neexistuje. Ale predsa len sa s vami podelíme o pár tipov, ktoré môžete uplatniť pri písaní a vymýšľaní vlastných blogových článkov. Ľudia majú určité zvyky, ktorým sa musíte prispôsobiť. Očakávajú úvod, ktorý ich upúta. Sú zvyknutí na podnadpisy, ktoré delia text na jednotlivé myšlienky. Chcú ísť do hĺbky, ale nie zas príliš. A na záver chcú hneď vedieť, kam ďalej bez toho, aby museli premýšľať. Ako prispôsobiť obsah blogu vášmu čitateľovi?

Čítajte celý článok

Návod, ako vytvoriť content plán pre váš firemný blog

Firemný blog

Máte v úmysle vytvoriť na webe alebo v e-shope sekciu Novinky či Blog? Nesporné SEO výhody sú jasné - nový relevantný obsah s kľúčovými slovami. Vzniká content, ktorý môžete zdieľať na sociálnych sieťach. Okrem toho podporuje branding, pretože vystupujete ako odborník, ktorý sa delí s verejnosťou o svoje know-how. Ale s veľkou mocou prichádza veľká zodpovednosť. Keď raz začnete, nemali by ste prestať. Ako si vytvoriť poriadny content plán, ktorý vás bude motivovať k písaniu?

Čítajte celý článok

3 tipy, ako zdokonaliť vaše texty

Texty na web

V prvej časti Ako sa stať majstrom copywriterom sme si prešli základné pravidlá písania textov. Krvopotne ste dali dokopy texty, možno už aj nejaký ten článok na blog. Naozaj ste si dali záležať, ale cítite, že to stále nie je úplne ono. Niečo tomu chýba. Ako urobiť text ľahko stráviteľným a lahodným pre oči, uši a ostatné zmysly? Máme pre vás 3 efektívne tipy, ako vylepšiť vaše texty.

Čítajte celý článok

Ako sa stať majstrom copywriterom

Písací stroj

Rozhodli ste sa písať si texty na web a blogy sám? Gratulujeme! Pokiaľ máte textárske črevo a dostatok času, držíme vám všetky palce. Chcete napísať texty ako copywriter profesionál? Určite vám príde vhod pár dobre mienených rád, tipov a trikov. Ako teda písať texty na web? A ako ich optimalizovať pre Google? Držte sa našich odporúčaní a skúšajte, čo vám najlepšie funguje.

Čítajte celý článok

5 krokov, ako urobiť analýzu kľúčových slov

Kľúčové slová

Kutil, ktorý sa rozhoduje medzi motorovou a elektrickou pílou. Mamička, ktorá vyberá kočík pre svoje mimčo. Muž, ktorý hľadá luxusné hodinky pre manželku. Čo majú všetci spoločné? Googlia slová. A nie hocijaké slová, ale kľúčové slová - pre váš biznis. Poriadna analýza kľúčových slov je súčasťou SEO optimalizácie. Ako si teda vytvoriť zoznam kľúčových fráz, ktoré zakomponujete do textov na webe?

Čítajte celý článok

Prečo si náš klient napĺňa obsah e-shopu sám

Obsah e-shopu

Naši klienti nám často kladú jednu otázku: “Prečo po spustení testovacej prevádzky nevidím v mojom e-shope reálny obsah - texty a produkty?”. Úlohou CreativeSites je vytvoriť pre vás jedinečný dizajn, implementovať ho a zaistiť, aby administračné rozhranie fungovalo ako švajčiarske hodinky. Klient dostáva produkt, s ktorým môže ďalej pracovať - napĺňať a meniť si obsah svojho nového e-shopu.

Čítajte celý článok

percentage

Pri objednávke webu alebo e-shopu

Získavate 50 % zľavu na SEO ANALÝZU alebo ANALÝZU POUŽITEĽNOSTI

Kontaktujte nás

CEO CreativeSites
Jana Zajícová, CEO
0915 215 555
Obchodné informácie
a cenové ponuky

Sales manager
Michal Mikula
0948 940 910
Obchodný zástupca
CreativeSites, s.r.o.
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Slovenská republika
Fakturačná adresa
CreativeSites, s.r.o.
Heyrovského 8
84103 Bratislava
IČO: 36662674
DIČ: 2022226448
IČ DPH: SK2022226448
Výpis z Obchodného registra
Kontaktné miesto
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Zobraziť na mape

Kontaktný formulár

close
S čím vám pomôžeme?
+421 915 215 555
Mám
záujem